• Juni2009

Hur gick/går ni?

Hejhej!
    nu har jag fått hem min brudskorfrån Pernillas brudbutik.

ÄR riktig nöjd med den.

Men när jag gick runt med den så hörs det mycket... så undrar jag hur går ni? går ni runt med tårna så det inte hörs mycket från klacken...

Hur gick/går ni???

Funderar på att monterar dit dämpare, den där som finns på cyklarna...
    Så jag kan kanske gå liite tystare?

• Svar på tråden Hur gick/går ni?
  • anja1661

du kan ju klacka om skorna....

• DanKat
    anja1661 skrev 2009-05-13 13:32:12 följande:
    du kan ju klacka om skorna....
    Precis vad jag också funderat på att göra, när jag klackat om skor tidigare har jag alltid tyckt att det var något mer dämpat ljud från klackarna
    Men visst brukar det vara en matta i mittgången oftast, eller? Jag är inte så ofta i stora stenkyrkor...
  • JBB

annars kan man ju skära en liten bit av "möbeltassar" som man har under möbler för att undvika märken på golvet. Om man klistrar fast det på klacken så borde dom ge ett litet dämpande ljud.

• DanKat
    JBB skrev 2009-05-13 14:31:51 följande:
    annars kan man ju skära en liten bit av "möbeltassar" som man har under möbler för att undvika märken på golvet. Om man klistrar fast det på klacken så borde dom ge ett litet dämpande ljud.
    Jobbigt om det skulle lossna från den ena skon bara Min erfarenhet är att dom där möbeltassarna inte alltid sitter så bra, och sitter de på ett par klackar blir de ju extra utsatta... men det var en kreativ idé
  • Lissdaniels

Blir det inte väldigt halt med möbeltassar under klacken?

6 juni - när 2 blir 1
  • Tjolinti

HAHAH, jag har inte tänkt på de alls, måste ta på mina skor nu o går en runda. Gifter mig på lördag, börjar bli lite stressigt :)

• Sofi78

Jag klackar alltid om nya skor, dels for att det later mindre med en tunn gummisula men de blir oxa mindre hala, nya skor ar ganska glatta tycker jag.....

• brud27juni

Kör med ballerina jag :) men ett tips e som sagt att klacka om till gummisula lr lädersula. jättevanligt för dansskor. :)

• Juni2009

Jaa bra ide att klacka om skorna...

Få se om jag hittar någonstans... måste ha en samtal med www.hitta.se så jag kan ringa om kolla om det är en bra ide...

DanKat
    Ja i "vår" kyrkan har en matta i mittgången. Men jag tänker på festlokalen.
    Jag vill ju inte alla ska tänka: aha nu kommer bruden när dom hör mig...
    Eller: aha det är bruden som sitter o skiter i toa...

Inte så kul...

• Hemlig2009

Jag kommer också att klacka om mina skor. Vill inte ha en hal plastklack och gå runt i.

Svar på tråden Hur gick/går ni?