• Shaggy

Då var man gift :-)

Då var man gift! Hade en sån underbar dag igår, det var lite stressigt och vi hann precis i tid till kyrkan. När jag kom in i kyrkan och såg min man där, det var nog det bästa på hela dagen,han var så nervös och han fick hålla tillbaka tårarna! När prästen sa vad vi skulle säga så var han så inne i och titta på mig så han hörde inte vad han sa, så det blev "ursäkta vad sa du?", hihi...alla började och skratta i kyrkan men efter det så blev man lite lugnare i kroppen, iaf tills solisten kom upp och sjöng!Det var så vackert, att tårarna kom!
    Efteråt så blev det fotografering och det gick jättebra. Sen blev det av till festlokalen och då var det vals som väntade, gick ej så bra men till slut så fick jag kläm på det,hihi...
    Kvällen var så underbar,god mat,god dricka, trevligt sällskap...och mycket dans!
    Så jag hade en underbar dag och jag hoppas att NI alla får detta på er bröllopsdag!

• Svar på tråden Då var man gift :-)
  • Hooliganwife

Åh, vad mysigt! GRATTIS!!!

• gifter oss 2009

Grattis till att vara Fru:)

• Linda Louise

Grattis! Vad härligt det låter!

• skitimpulsivtbröllop

Grattis!
    Återgå nu till min nyblivne man, vi finns här sen i veckan

• 27juni2009

Grattis, ja njut nu av att vara fru! Kom in sen o berätat närmre o lämna lite bilder till oss som hard et framför oss

• JennyoPatrik

Åh vad härligt! Grattis!!

• MammaMiaa

Ett stort grattis njut nu av denna tiden. Det hade varit kul att få se foto från er dag.

• Shaggy

Tack alla ska se om jag kan lägga in lite foto sen så ni får se...

• skitimpulsivtbröllop

Haha, hänger du på riktigt på bröllopstorget dagen efter att ni gift er?

Vad romantiskt

Svar på tråden Då var man gift :-)