• längelevekärleken

Morgongåva till min man MAX 10.000???

Va skall jag ge min man? Vill ge en upplevelse som vi kan göra tillsammans eller något annat fint som varar ett tag..Ge mig era tips

• Svar på tråden Morgongåva till min man MAX 10.000???
  • längelevekärleken

Ja jag vet, man tycker ju det...Men han gillar massage, och han gillar åka båt, han har ingen direkt "hobby". Visst kan ju ge honom elektronik men det känns lite tråkigt som morgongåva, fast å andra sidan gillar han det ju:D

• Sobeit

längelevekärleken skrev 2009-05-18 19:21:16 följande:
    Ja jag vet, man tycker ju det...Men han gillar massage, och han gillar åka båt, han har ingen direkt "hobby". Visst kan ju ge honom elektronik men det känns lite tråkigt som morgongåva, fast å andra sidan gillar han det ju:D

När jag förhandskollade med min  sambo vilket han helst ville ha i morgongåva, en upplevelse eller en sak, så svarade han direkt. En SAK! En högtryckstvätt ..... visst är min sambo otroligt romantisk ...

• lillabruden

*fnissar*
    min älskling sa 'Vad är det för nåt?!' men denna man tror också att man kan ha ett bröllop för 20 000kr all inklusive.....
    KOmbinera upplevelse och högtryckstvätt, spraya loss

Sobeit skrev 2009-05-18 19:25:07 följande:

När jag förhandskollade med min  sambo vilket han helst ville ha i morgongåva, en upplevelse eller en sak, så svarade han direkt. En SAK! En högtryckstvätt ..... visst är min sambo otroligt romantisk ...
  • Sobeit

lillabruden skrev 2009-05-18 19:32:16 följande:
    *fnissar*min älskling sa 'Vad är det för nåt?!' men denna man tror också att man kan ha ett bröllop för 20 000kr all inklusive..... KOmbinera upplevelse och högtryckstvätt, spraya loss

Ja, det låter väldigt lika som min m2b. Man kan inte göra annat än älska dem .... hehe

• MV85
    miac skrev 2009-05-18 18:58:52 följande:
    Hur fungerar det, kan man läsa om det på internet eller så?!? Min sambo e whiskey-fantast så det borde väl finnas något sådant också?!?
    Genom Granqvist Vinagentur kan du köpa ett whiskyfat med
    skotsk single malt, som sedan kan tappas på fl askor försedda
    med en egen specialdesignad etikett.
    Det handlar om hogsheads, fat på 250 liter, med single malt
    från Speyside Distillery i Skottland. Kostnaden per fat är cirka
    11 000 kronor inklusive hyra för lagerplats i Glasgow och försäkring.
    Exakt pris styrs av alkoholhalten i fatet. Varje fat ger
    cirka 350 fl askor cask strength med cirka 65 procents alkoholhalt
    eller 550?570 fl askor med 40 procents alkoholhalt.
    Kontakta Granqvist Vinagentur för mer information.
  • fru om ett år

Hej, en fotobok är mitt tips.. Själv ska jag ta morgongåve bilder på mig i lite snygga underkläder, kanske sådär halvnaket med typ bara slöja och så, (Absolut inte porrigt på nåt sätt). Det är en gåva som varar och som bara man själv kan ge..
    Lycka till

• Aleta

Men även om han inte har någon hobby så kanske han har önskat han han kunde något.
    För så mycket pengar kan du t ex engagera en lärare en hel helg.

Han kanske önskade att han kunde sjunga? - sångpedagog.

Skulle han ha velat spela saxofon? - köp en tenorsax (lättast) och boka in honom på privatlektioner under en termin.

Eller har han önskat sig att vara händig - åk båda två på en timringskurs där man får timra en stuga. (Det gjorde min mamma, hon köpte dessutom stugan de timrat, ca 15 kvm, och tog med hem.)

Eller dansa? - Åk till Herräng på Lindy Hop-läger (Det skulle jag vilja göra, verkar hur kul som helst och alla man träffat som varit där är jättepositiva.) www.swingkatten.se/arkiv/camps/herrang/index.html

• Lakritsbåten

Man kan köpa whiskyfat på Mackmyra.

• hamåsa

Yeah! Herräng dance camp. En veckas läger för dig och honom då ni lär er den fantastiska dansen Lindy Hop. Det kostar ungefär 10 000 för två. 3 600 kronor för en veckas kurs med världens bästa danslärare *2 och sedan eventuellt fixa ett schysst boende också.
    Det är roligt som upplevelse. Om han gillar musik . . . och dans. ;)

• Hoffsennanen Tottoplex

äsch...ge honom en riktig kill grej!ta med honom till nån racing bana och låt han få prova massa fina bilar eller något:) min kille skull smälta av en sån grej:)hans dröm är ju dock att äga en porsche....

Svar på tråden Morgongåva till min man MAX 10.000???