• mabecca

Crest white strips

Någon som provat,har tänkte köpa crest white strips classic.. nån som beställt från onlywhite.co.uk ? eller från någon annan sida som är säker.

• Svar på tråden Crest white strips
  • Jen09

Jag rekommenderar att du tar dem som heter "pro effects" eller "premium plus". En kompis i USA sa att de täcker fler tänder (dvs går längre in på sidorna) och de räcker i 10 dagar istället för 7. Tycker man det räcker efter 5-6 dagar räcker det till en uppfräschning längre fram.
    Jag har inte testat att handla dem on-line.

• Undertecknad

Jag beställde mina därifrån. Funkade utmärkt och mina tänder är efter flera år jättefina.

mabecca skrev 2009-05-18 23:35:01 följande:
    Någon som provat,har tänkte köpa crest white strips classic.. nån som beställt från onlywhite.co.uk ? eller från någon annan sida som är säker.
  • smileys22

Jag testade dem och fick faktiskt helt vita tänder.

Gick riktigt snabbt typ 3 behandlingar bara. Dock ganska dyra...

Men nu finns det ett erbjudande så du bara betalar 200:-... Jag betalde över 600:-... Haha
    http://www.groupon.se/in/.W8T2 8v/,11492853 

Hur som helst så kan jag verkligen rekommendera dem, har haft problem pga mycket kaffe och sånt, men inte nu längre..
    Ha det gott!
  • smileys22

Men nu finns det ett erbjudande så du bara betalar 200:-... Jag betalde över 600:-... Haha
    http://www.groupon.se/in/.W8T28v/,11492853 

Hur som helst så kan jag verkligen rekommendera dem, har haft problem pga mycket kaffe och sånt, men inte nu längre..
    Ha det gott!
  • smileys22
    smileys22 skrev 2012-10-10 14:21:56 följande:

www.groupon.se/in/.W8T28v/,11492853 

Ha det gott!
    Inte jag på bilden, men nästan :p
  • Emmalinnea

köpte stripes från usa crest whitestrips supreme på tradera dom är SUPER BRA!  Dom är extra starka och ger verkligen resultat! 30 minuter 7 dagar så har man super vita tänder, billigt var det dessutom betalade 285 kr totalt för två upsättningar  såjag ochmin m2b kunde ta 7 var :) extrastora vardom för att täcka mera tänder.

Svar på tråden Crest white strips