• Vena

Trubbel på resan

Tänkte vi kunde berätta vad vi råkat ut för på resor och varna/tipsa varandra!
    Kom nyligen hem från London då jag bodde på ett hotell med vägglöss i! Så obeskrivligt äckligt! Har fått en allergisk reaktion mot betten och ni skulle bara se hur jag ser ut... Så första tipset jag vill komma med:
    Se efter under madrassen! Om det finns svarta saker som kryper, spring därifrån!

• Svar på tråden Trubbel på resan
  • Mörk Ängel

Åh fy vad äckligt! Det skulle inte jag vänta mig av London, det fanns inte när jag och en kompis sov på ett trångt hostel.

• Jen75

Jag hade en liten rått-familj som bodde i min madrass när jag var i Thailand för 10år sedan. Till saken hör att jag har rått och mus fobi vilket inte blev bättre...
    Vi upptäckte de när råttmamman kom tillbaks hela tiden fast vi skrämde bort den för att hämta sina rosa äckliga ungar. Usch den hade ju kunnat bli aggressiv...
    Sista gången jag åkte till Railey beach.

• Vena

Har själv bott på flera tvåstjärniga hotell, där de inte funnits. Men går man in och kollar där folk har skrivit rekommendationer ser man att det förekommer på flera ställen! Gå in och läs rekommendationerna på hotellen innan ni bokar!
    På ett annat hotell försökte en i personalen ta sig in på rummet mitt i natten... Vi hade hotellets reservnyckel, då de inte hittade gästnyckeln när vi anlände. De måste ha hittat gästnyckeln, för den försökte han låsa upp dörren med! Döm om hans förvåning när min kille öppnade dörren...

• lottis77

Det var det äckligaste jag har hört!!! Nån som slår det?

Svar på tråden Trubbel på resan