Inlägg från: missnartfru |Visa alla inlägg
  • missnartfru

2+1

Min sambo skulle gärna vilja, men vi har bara varit tillsammans i 5,5 år så han är för känslig fortfarande, vi har ett jätte fint sex liv och jag är därför helt säker på att det skulle gå för honom innan tjejen äns hunnit in i rummet.
    men fundera verkligen på hur du tror att du skulle må efteråt.
    Jag kan säga hur jag känner, visst jag kan fantisera om det att jag och en tjej till myser med min m2b men skulle jag bli svartsjuk om han ger henne mer uppmärksamhet?
    Tycker han att hon är finare, kommer dom tycka att det var så bra så att dom träffas igen utan dig?
    Detta är frågor som jag tror kommer att komma upp..
    Jag är inte svartsjuk utav mig och litar på min kille men jag skulle nog inte reda ut det, och detta förhållande är jag rädd om för att chansa...Om du bestämmer för att göra det så kör bara, men fundera igenom det ordentligt så att det inte förstör istället, detta ska ju ge inte ta från förhållandet.. lycka till

• missnartfru

Nej det finns ingen tanke på en kille till i sängen utan skulle jag kunna utföra något sådant så vill även jag att det ska vara med en tjej..

passionsblomman skrev 2009-05-21 17:24:24 följande:
    Jag undrar också lite apropå detta: ni som säger att er kille gärna skulle vilja, tar ni för givet att det är en tjej ytterligare som är grejen eller har han sagt det? är han lika öppen för en kille till i leken? Bara av nyfikenhet.J D skrev 2009-05-21 17:13:28 följande:
Svar på tråden 2+1