Vad ger ni tärna och toastm. i present och när?
Hej
Undrar vad ni har för idéer på present (tack för hjälpen) till tärna och toast master/madame, samt när ni överlämnar gåvan?
Hej
Undrar vad ni har för idéer på present (tack för hjälpen) till tärna och toast master/madame, samt när ni överlämnar gåvan?
Vi kommer att ge toastmaster och bestman ngn fin whiskey, lämnar nog över den kvällen innan brölloet då vi skall ha grillfest. Tärnan kommer att få en spabehandling. Vi kommer att tillsammans gå på spa innan bröllopet så att vi blir riktigt fina
Vi kommer ge ett halsband till min tärna och sen whiskey/jägermeister till bestman/toastmaster.
Jag kommer nog ge halsbandet till min tärna veckan innan, så kan hon se om hon vill ha det på bröllopet eller inte.
Vi ger övernattning till samtliga i brudföljet+toastmadame. Sen har vi köpt graverade glas och en finwhisky till bestam.
Tärnorna har fått klänningar+övernattning men ska få något litet också.
Presenterna kommer vi att be personalen på slottet att lägga in i deras rum på sängarna.
Jag ska gå på Ladies Night med min "tärna"(borgligt bröllop, men hon har och ska hjälpa mig massor).Har bara sagt att hon ska boka in ett visst datum, så det blir en överraskning. Min M2b ska hitta på nåt med toastmastern, som e hans bästa vän. Min kompis som ska sminka mig ska jag ta med på bio och en öl nån kväll i sommar. Tjejerna som ansvarar för buffén och baren får varsitt presentkort på Ticnet.