• ACochP

Jag blev hippad igår!

Vilka härliga vänner man har!!! Jag blev helt rörd. de hade ordnat så fint och man inser att det måsta ha tagit tid...

På morgonen dukar de upp till en fantastisk frukost tillsammans med svensexan och sen kommer det en kille på en harley davidson och hämtar upp mig och vi kör runt en stund för att sen bli avsläppt för att möta alla tjejerna igen. nästa aktivitet är en lektion i magdans och det är jättekul om än jobbigt - det är som värsta träningspasset.
    Efter det åker vi hem till en av vännerna och tillbringar resten av dagen i solen, frågor, poängpromenade och champagneprovning avlöses med vin, skratt och många historier. När det börjar bli kallt går vi in och sätter på musik och dansar som 17, sen gör vi oss iordning för att gå ut och fortsätta dansa.

idag är jag trött men lycklig... vilka härliga vänner man har!

• Svar på tråden Jag blev hippad igår!
  • passionsblomman

Vilken härlig dag! Grattis till att du har så goda vänner!

Jag blir också lite glad över att höra om den i mina ögon "lagom" dag-jag tycker det ibland verkar helt hysteriskt och svindyr och överdrivet. Det här hade jag gärna varit med på!

• MulleNuh

Håller med!! Lagom är bäst!

passionsblomman skrev 2009-05-24 09:54:32 följande:
    Vilken härlig dag! Grattis till att du har så goda vänner!Jag blir också lite glad över att höra om den i mina ögon "lagom" dag-jag tycker det ibland verkar helt hysteriskt och svindyr och överdrivet. Det här hade jag gärna varit med på!
  • emi82

Det blev jag med!! Jag hade såååå roligt!!!!

• tågjäntan

Jag håller med passionsblomman; låter inte för dyrt och inte så mycket "nu ska vi skämma ut henne så mycket vi kan". Utan mer personligt och roligt.

• lycklig tvåbarnsmamma

Jag blev oxå hippad i lördags och det var helt fantastiskt roligt.Mina systrar ordna möhippan och gjorde det så billigt som möjligt eftersom alla ska kunna va med. Vi fick en lektion i jazzdans, otroligt kul och jobbigt. Jag fick spela in "Det vackraste" i musikstudio och vi hade picknick och grillade och hade frågesport och olika spex, det var SÅ roligt.....
    Tänk att man kan vara värd att ha det så kul!

• Fenixx

åh vad roligt! var själv på en jätterolig möhippa i lördags för en nära vän.

• mysifer

låter som en toppenbra möhippa. fick min i lördags också och det var helt lagom och jätterolig! (skrev precis en tråd om det )

Svar på tråden Jag blev hippad igår!