• Fanasis

Möhippa för mig också!!! :o)

Jag blev också hippad igår.

Blev hämtad när jag stod och plattångade dotterns hår. Det var väntat men ändå oväntat, för jag var inte säker på att det skulle bli något. jag gifter mig ju ändå nästa helg.

Började med champagnefrukost hemma innan barnens pappa kom. Fick packa ned massor av obegripliga saker tillsammans med festkläder.

Sedan åkte vi och hade femkamp, med sumobrottning, paintball osv. Efter detta så hämtade vi förbeställda sallader som vi tog med oss till stranden. Där hade vi picknic i solen. Sedan hade man med en äggkartong med 15 ägg. Där fick jag uppge alla pojkar/män som har spelat roll i mitt liv, både förhållanden och förälskelser. Blev många mer namn än jag hade trott :oO. Och det var också många jag hade förträngt.. Så det var riktigt kul. Dessa ägg fick jag sedan symboliskt slänga mot ett träd.

Efter detta så var det dags för 3 timmars relax. Väldigt trevlig.. Massor av vin och prat... Och blivande bruden blev alldeles på lyran :oS... Sedan åkte vill till en av tjejerna arbetsplatser, där serverades thaimat och snacks.

Där hade de tagit med olika saker som representerade olika saker i mitt liv, biggaråer, mentos, volleyboll osv.. Så fick jag berätta vad jag trodde att det betydde och så blir det ju massor av historier kring detta.. Herrejösses, man har ju glömt vad mycket kul resor och saker man har haft för sig under de första 25 åren av sitt liv. Så är härlig memorylane med massor av skratt...

Avslutades med utgång *vilket kunde ha kvittat totalt, för jag var helt slut redan vid 20.00* :o)

Men jag hade en kanondag!!!

• Svar på tråden Möhippa för mig också!!! :o)
  • ElevenSeven

Å va roligt!! underbara vänner du har!

• Red Scarlet

Aww grattis till en så lyckad möhippa! Låter som en superbra dag. Så roligt när vännerna verkligen tänker till och gör saker som handlar om just DIG osv

• Emelieca

Va kul det där med äggen, det måste jag komma ihåg tills man själv ska vara med och hippa någon=)

• Joji

Det låter som en jättemysig hippa med många persoliga inslag - sånt gillar jag också!

Svar på tråden Möhippa för mig också!!! :o)