Stall i Göteborg
Någon som vet ett stall i eller nära Göteborg som tar emot en grupp tjejer på möhippa?
Jag ska fixa min väninnas möhippa och då vill jag styra upp en ridtur som alla tjejer kan delta i. Inte bara bruden då.
Någon som vet ett stall i eller nära Göteborg som tar emot en grupp tjejer på möhippa?
Jag ska fixa min väninnas möhippa och då vill jag styra upp en ridtur som alla tjejer kan delta i. Inte bara bruden då.
Inte en enda som vet?
Är det ingen som fixat ridning till en möhippa igbg?
:(
Vet inga stall i Gbg, men ring runt till ridskolorna.. De brukar ställa upp på sådant.
Mamma o hennes gamla jobb hade firmafest på ridskola (ingen av dom kunde rida kanske ska påpekas)
vet att Kättilsröd 4h gårt anordnar möhippor, fast jag vet inte hur det är med ridning, då många av deras hästar är ganska små!
men som föregående talare, så ring å kolla med olika ridskolor! hade jag haft en ridskola skulle jag mer är gärna hjälpt till med en möhippa!
Det finns ett ställe vid Nääs Slott (en liten bit därifrån) som har uteritter med islandshästar. De är jättetrevliga och miljön som man rider är i super! Man får stanna och fika på en äng och man rider mest på grusvägar.
Jag är kass på namn men kan de heta Västlig Vind, Västvind? Något sånt med väst och vind i alla fall!
Lycka till!
K-ridcenter ligger i Älvängen, visserligen en liten bit att köra. Men de tar emot bokningar.
www.k-ridcenter.se/frame.html
Om stallet vid Tofta herrgård (tofta stall?) är 'nära' eller inte beror kanske på, ca en timma bort, men de har iallafall islandshästridning, ett spa och en mysig restaurang i gamla bränneriet på samma plats.
www.toftaherrgard.se/
Ring runt till stallen i gbg, med all säkerhet så kommer säkert någon kunna hjälpa er.