• nena85

Present till syster??? Behöver hjälp

Min älskade syster har lagt ner väldigt mycket tid med att hjälpa oss med bröllopet.
    Hon ska fixa och hjälpa till med nästan allt.
    Nu vill jag ge henne någon riktigt fin present som visar min tacksamhet.
    Vi gifter oss 27 juni så måste kunna fixas innan dess.
    Blir jätte glad för råd.

• Svar på tråden Present till syster??? Behöver hjälp
  • Mörk Ängel

Present kort på massage
    Något slags smycke

• Mörk Ängel

Bjud på middag ute och gå sen på bio.

• nena85

Tack tack
    Har faktist tänkt på nått vackert smycke med nån text kanske.

• Mamli

gå på spa tillsammans? eller massage? i bröllopsveckan för att slappna av..de kan väl vara mysigt.

• nena85

Spa och Massage kan vara jätte mysigt men vill ha något som finns kvar om man säger så.

• emmibob

Mörk Ängel skrev 2009-05-29 12:44:11 följande:

Present kort på massageNågot slags smycke
    Efva Attlings smycken är ju superfina! Jag köpte Carpe Diem till min syster för ex antal år sedan, det blev hon riktigt glad för!
  • Vid havet

Thomas Sabos berlocker är ju lite roliga - där kan man ju verkligen köpa något som betyder något och som blir personligt.

Tex så ska min mamma få ett armband med berlocker i 60års present av oss barn: en klänning för att hon syr massor, ett flygplan för att hon älskar att resa, en platta där det står mamma på olika spåk, en sol för att hon är en soldyrkare och så ett "rödakorset"-kors för att symbolisera sjuksyster.

• nena85

Vid havet skrev 2009-05-29 13:34:27 följande:

Thomas Sabos berlocker är ju lite roliga - där kan man ju verkligen köpa något som betyder något och som blir personligt.Tex så ska min mamma få ett armband med berlocker i 60års present av oss barn: en klänning för att hon syr massor, ett flygplan för att hon älskar att resa, en platta där det står mamma på olika spåk, en sol för att hon är en soldyrkare och så ett "rödakorset"-kors för att symbolisera sjuksyster.
    Bra ide.
    Ska in till stan och kolla upp =)
Svar på tråden Present till syster??? Behöver hjälp