• Bluebride

Pingst 2010 (22/5)

Fler än jag?

• Svar på tråden Pingst 2010 (22/5)
  • Ninnalotta

kanske...vi (eller jag) velar mellan 14/5 och 22/5

• Essapessa81

Hej..

Ja vi också!!
    Vi bokade kyrkan igår..=)

Kul om tråden kan få lite liv..=)

Jag har lite svårt med färg team, jag velar mellan vinrött/silver/vitt eller Ljusblå/silver/vitt..=)

Hur långt har ni kommit planeringen??

Trevlig helg

Mvh
    Essapessa

• Bluebride

jag planerar lite i smyg och hoppas kunna samla ihop pengar till pingsten. Jag har färgtema, klänning och kyrka klar

• Ninnalotta

Hej
    Vi har valt färgtema och plats men det är datumet jag har svårt att välja...

Vi förlovade oss på Kristihimmelfärds fredagen och tänkte gifta oss samma fredag (men ett annat datum) det är bara det att en av mina närmsta kompisars syrra ska gifta sig den dagen så min kompis kan inte komma. Jag vet inte om vi ska byta dag eller hålla fast vid den dagen vi tänkt från början...hur ska ja tänka, vår dag eller min vän?

• magnusojessica

Hej

Vi har bokat kyrkan idag.
    Min sambo friade i torsdags på min födelsedag den 25 juni.

• Pingstdagen2010

Jag hoppar också in i tråden, eftersom jag ska gifta mig till pingst nästa år. Grattis till frieriet Jessica!

• magnusojessica

Tack tack!
    Nu letar vi festlokal.Antar att man måste vara ute i god tid när man ska ha bröllopet på pingstafton.
    Har ni andra bokat lokal redan?

• Alvs

Här är en till!

Magnusojessica: Vi var och bokade lokal idag, och vi var sent ute! Iaf i Gbg verkar väldigt många lokaler vara bokade sen länge, om man inte är villig att duka och städa själv.

• magnusojessica

Nu har vi bokat lokal.Känns skönt att det är gjort.

Svar på tråden Pingst 2010 (22/5)