September 2009 del 4
Hej tjejer!
Tror ni att det är för sent att börja planera ett bröllop till mitten/slutet på september?
Hej tjejer!
Tror ni att det är för sent att börja planera ett bröllop till mitten/slutet på september?
carolaj83 skrev 2009-07-06 22:33:33 följande:
Igia,
Ja, prio 1 blir ju kyrka och lokal. Är ju rea på klänningar nu så det är ju inte helt fel
Men vi får väl se hur det blir. Jag fortsätter drömma ialla fall
Ellani,
Haha Han friade till mig för ca 2½ år sen. Efter det dök det upp en bebis men nu tycker jag allt att det är dags.
Vet inte hur mycket du läst, men en person som kan fixa hår, musik och foto billigare kommer resa iväg och vara borta 1 år och jag tycker ju såklart att det är alldeles för lång tid om vi ska vänta tills han kommit hem igen.
Men sambon måste bestämma sig snart. Är ju inte så mycket tid att spela på om vi nu bestämmer oss för september.
Vill bara säga att det inte blir nåt bröllop i september. Men ev. blir det bröllop i december istället
Lycka till allihop!
Dyker in igen.
Igårkväll pratade vi om bröloppet och vi troligtvis inte kommer få till allt praktiskt till december (bröllop på annan ort).
Då kläcker mannen ur sig: vi kanske ska gifta oss tidigare, typ i slutet på september. Gissa vem som höll på att ramla av stolen
Så på måndag blir det till att ringa kyrkan. Jag hoppas verkligen att det finns tid! Uj uj uj
Ja, det vore ju skoj om vi kan få till det.
Men vi börjar väl så smått undra om vi tagit oss vatten över huvudet. Det är ju ändå en hel del att fixa med.
Hehe, nu hoppar jag ur här igen Det blir bröllop nästa år istället för min del.