September 2009 del 4
TesshjärtaFred - Varför tror du att du inte får någon hippa? Vilket datum gifter ni er? Har ni barn förresten? Annars är det väl säkert troligt att du får din hippa idag... skulle jag tro i alla fall
TesshjärtaFred - Varför tror du att du inte får någon hippa? Vilket datum gifter ni er? Har ni barn förresten? Annars är det väl säkert troligt att du får din hippa idag... skulle jag tro i alla fall
Ikväll ska vi åka till restaurangen och äta vår bröllopsmeny, håller tummarna för att den är god
I övrigt har vi inte gjort ett skit..... känns lite stressande måste jag säga. Men men, det löser sig säkert
Min karl börjar jobba 80 mil hemifrån imorgon så jag lär få fixa det mesta själv, men det ska säkert ordna sig det också. Och det som inte blir gjort klarar vi oss säkert utan
Lägger till mig på listan....
5 sept-24 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani
9 sept-28 dagar kvar-thildamy
12 sept-31 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB
19 sept-38 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak
26 sept-45 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious, Emertin
Just nu känns allt så perfekt!!! Jag har fixat bordsplaceringen (håll tummarna för att min m2b inte har åsikter) och dessutom ordnat barnvakt till vår son!!!!! Känns så fantastiskt skönt!
Imorgon ska vi in till stan och titta på vigselring till mig
MyochErlend - Blir det inte lite segt för gästerna om det är två tal åt gången? Att sitta och lyssna i 30 minuter är länge....
Jag kommer att promenera till kyrkan (mina föräldrar bor precis bredvid) men antar att jag måste gå dit lite tidigare än 10 minuter innan för annars ser ju alla gäster mig innan vigseln....
Vi vigs 15.45 och sen avgår en buss från kyrkan 17.00
17.30 mingel och brudskål
18.30 sätter vi oss till bords
sen är det tre-rätters middag och eventuella tal mm och det tar troligen omkring 3 timmar.
ca 21.45 brudvals
ca 22.20 bröllopstårta
och sen är det party till 02.00, vi tänkte gå 01.30 ungefär
Förresten, ska alla hålla tal till sina män? Jag hade inte planerat att göra det....