• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • thildamy

Igia!!!
    vi har bokat airgarden Erica och Fredrik...här ifrån sundsvall
    bra pris oxå

• Igia

Tack, har varit i kontakt med de. Har en kompis som sjunger fruktansvärt bra, men han har inte tackat ja till att komma än så det känns lite konstigt att fråga tycker jag. Skulle vilja veta men vill gärna att han kommer för att han vill och inte för att han ska sjunga.

Måste göra nåt åt det...

• Bridemma

Hej
    Jag är också septemberbrud(19/9) och hoppar gärna in här i tråden! Hur långt har folk kommit? själv har jag beställt klänning från Millys som är i mönstertillverkningsstadiet...spännande! Hoppas det blir klart i tid...men det är ju en stund kvar!

Hoppas att vi kan dela med oss av massa bra tips!

• Sanniis

Har inte skrivit här på ett tag. Hoppas att planeringen går bra för alla. Själv går det framåt. Bokade precis tid till att fixa naglarna, två dagar innan bröllopet. Det borde vara lagom, för då har jag en dag på mig att "gå in" naglarna

Det vi har kvar är att ordna transport åt oss själva och det är på gång. Vi ska göra festhäftet och det är påbörjat iaf, vigselprogram ska vi börja med när vi träffat prästen. Blommorna ska väljas, underkläder och smycken inhandlas. Men vill först försöka gå ner i vikt innan jag köper underkläder.

Vi har mer kvar, men hinner inte skriva just nu Måste ut med vovven.

• emertin

Thildamy - Å vilken bra text!!! Tack för tipset!!!!

• carolaj83

hoppas alla haft en bra midsommar

har nu lagt in lite nya bilder i mitt galleri bla på ringen jag köpte i onsdags med 3 hjärtan som symboliserar min m2b och våra 2 barn
    sen på placeringskorten som jag gjort klart, barnens kläder och tärnklänningen

• gosbruden

Vad fint allt var, jag gillade verkligen placeringskorten :)
    Jag känner mig helt låst när det gäller dem, jag har verkligen ingen ide på hur de ska se ut eller hur jag ska göra dem..
    hoppas att inspirationen kommer snart :)

carolaj83 skrev 2009-06-20 10:07:12 följande:
    hoppas alla haft en bra midsommar har nu lagt in lite nya bilder i mitt galleri bla på ringen jag köpte i onsdags med 3 hjärtan som symboliserar min m2b och våra 2 barn sen på placeringskorten som jag gjort klart, barnens kläder och tärnklänningen
  • gosbruden

Oj vad mycket som har hänt här på en hel vecka :) fanns massor att läsa, vad roligt :)

Bröllopet var underbart, det var en borgelig vigsel och brudparet fullkomligt strålade av lycka! Det var en magisk stämmning över hela dagen..

Festen var helt fantastisk, det roligaste bröllop jag gått på de hade 3 rätters där förrätten var en mini paj, grillbuffe till varmrätt och ost och kex som sista rätt, smart tyckte jag som inte vill ha efterätt, tycker dte blir mycket med efterrätt och tärta, och TÅRTAN sen, mumsig den med..
    De var så fina brudparet när de dansade vals, de gjorde som vi också tänkt göra med presenter, de öppnade inte dem på festen.
    Nu blev det mycket på en gång och kanske inte så sammanhängande heller :) haha

Hoppas att alla haft en fin midsommar!

emertin skrev 2009-06-15 08:28:15 följande:
    Berätta ALLT om bröllopet
  • carolaj83

har funderat på de där med presentöppning, vi har önskat oss pengar till bröllopsresan, och tänkte lägga fram en miniresväska där folk får lägga i sina bidrag och sen kollar vi i den dagen efter....men vår dotter kommer ju döpas samtidigt så hon lär ju få doppresenter, ska man då vänta med att öppna dom också?
    blir väl konstigt annars, hur hade ni gjort?

Svar på tråden September 2009 del 4