September 2009 del 4
Vi har min kusin och 3 av hans jobbarkompisar, de får 500 kr var.
Ang. underkläder så har jag också skaffat en korsett. Det finns skenor i min klänning men det känns skönt med extra stöd, man vill ju inte säcka ihop...
Vi har min kusin och 3 av hans jobbarkompisar, de får 500 kr var.
Ang. underkläder så har jag också skaffat en korsett. Det finns skenor i min klänning men det känns skönt med extra stöd, man vill ju inte säcka ihop...
Som servitörer så klart!
Tusen streck på ryggen känner jag igen fast jag har på framsidan också.
Brun uten sol, funkar det tro?
Paniken kommer smygande, jag får inte ihop mitt liv just nu. Tusen saker att göra och ställen att åka till, men det går inte med tre barn i släptåg. Sambon jobbar mer än vad som är hälsosamt. Ingen som kan vara barnvakt?
Jag var och gjorde en boudoirfotografering för två veckor sedan. Nu har jag fått se bilderna och jag är helnöjd! En bild ligger i mitt galleri under starka bilder.
Tack! Ja mer än en gång kanske känns overkill?
5 sept-15 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop
9 sept-19 dagar kvar-thildamy
12 sept-22 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB
19 sept-29 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent
26 sept-36 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious
Shit, panik!!!!
Välkommen FiaoJonny! Vår budget spricker också, rejält. En klen tröst för er kanske...
Usch, det känns som att det skiter sig för en del nu, bla för mig!
Tre av våra fyra servitörer har hoppat av. Nån skulle ut och resa och då kunde helt plötsligt inte de andra två heller. Ja jisses, tonårstjejer!
MyochErlend: Vad var det som hade blivit fel?
Jo föresten. Vi har knåpat ihop en "körordning" för middagen med vår kock. Så här ser det ut.
Vigsel kl. 15.00
Champange i festlokalen: ca. 16.00-16.30 ?
Förrätt: ca. 17.30-18.00 ?
Varmrätt: ca. 18.30-19.00 ?
Paus, toa osv.
Dessert: ca. 22.00 ?
Dans (Brudvals)
Kaffe och bröllopstårta: ca. 23.00-23.30 ?
Mer dans.
Vad tror ni, håller det?