• Igia

September 2009 del 4

Hej!

Dax för en ny tråd. Tiden rullar på och tre månader till har gått. Snart är det bara tre månader kvar till er som är först ut

Här är den gamla : www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3304375.html

Våra datum:

TesshjärtaFred 5/9
    CaSan 5/9
    miamedknuff 5/9
    thildamy 9/9
    MyochErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9
    September2009bröllop
    Stl48
    Cookie27
    Katarina1984

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 11:11
    Kommer ngr fler datum här:

September2009bröllop 5/9
    Stl48 19/9
    trallande jänta 19/9
    delirious 29/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 16:53

Cookie27 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-04 23:10
    Delirious 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-10 12:30
    Mirfak 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-21 17:30
    Kennethsdotter 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-12 10:57
    5 sept-25 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop, Ellani, Cookie27

9 sept-29 dagar kvar-thildamy

12 sept-32 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-39 dagar kvar- Igia, Rebellen75, Arwent, Mirfak, Kennethsdotter, trallande jänta, Stl 48

26 sept-46 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• Svar på tråden September 2009 del 4
  • Tösabita

Arwent skrev 2009-07-08 21:05:43 följande:

Det är precis samma här. Jag försöker hinta om att jag absolut inte vill klä ut mig eller göra andra pinsama grejer. Men de vill inte lyssna på det örat! Jag hatar verkligen att göra bort mig...
    Samma för mig, hatar det verkligen. Sagt till min syster att jag inte vill göra pinsamma saker. Vill hellre köra gocart, spela paintball, åka ribbåt och sådan saker.
    Får väl se vad det blir när det väl är dags. Spännande är det i alla fall. Börjar gå upp för en att det faktiskt kan ske när som helst nu.
  • Igia

Välkomna alla nya!

Vi kommer att dansa vals. Jag har dansat i hela mitt liv så jag ska bara hålla lite kurs med sambon så ska nog det lösa sig.

Imorgon åker jag på semester i två veckor. Ska bli så skönt!

Ha en underbar sommar nu tjejer och koppla av lite från bröllopsbestyren

Kram

• CiaLovesAndreas

Vill bara säga att det inte blir nåt bröllop i september. Men ev. blir det bröllop i december istället
    Lycka till allihop!

• Ellani

Möhippa, ja. Vet inte hur mycket vi ska berätta då vi vill ha ett litet bröllop & kommer troligen ta med våra föräldrar utomlands en vecka istället Troligen grekland & thassos. Kollat runt idag både med resa & kyrka. Så det verkar bli den 5/9, men inget bokat ännu. Bara preliminärt....
    Men liten myskväll hoppas jag de blir med mina flickor iaf, även om det inte blir någon bröllopsfest!

• Ellani

Japp, då var det bokat & klart!
    Vigsel 5/9 och resa till Grekland - Thassos 9/9 med våra föräldrar. Ska bli mysigt o komma iväg lite med dem, de träffas så sällan (bor 80 mil från min sambos föräldrar) Så har vi lite barnvakt med till vår dotter på 10 mån!
    Vi kommer nog ha champange & tårta/kaffe efter i all enkelhet, alla som vill får komma, senare på kvällen går vi ut & äter med närmsta släkten på mysig restaurang!

Så nu har jag lite att stå i...
    Tips på bra ställen att kika klänning på?
    Andra tips mottages tacksamt!

• TesshjärtaFred

Hurra! Nu har vi fixat solist. Så skönt att kunna bocka av det från listan.

• carolaj83

Ellani -lät supermysigt

någon här som varit i paris, som kan ge tips på vad vi borde se och göra, samt boende...kommer bara vara där 1 dag och 1 natt

• TesshjärtaFred

Åker ni dit efter bröllopet? Vi åker på minihoneymoon tre nätter den 7:e september, så efter det har jag nog massa tips. =)

• Trudilutt

Oj! Idag kidnappade de sambon för svensexan!!! haha! Va roligt Han va helt säker på att han inte skulle få nån Hoho...

• CiaLovesAndreas

Dyker in igen.

Igårkväll pratade vi om bröloppet och vi troligtvis inte kommer få till allt praktiskt till december (bröllop på annan ort).
    Då kläcker mannen ur sig: vi kanske ska gifta oss tidigare, typ i slutet på september. Gissa vem som höll på att ramla av stolen

Så på måndag blir det till att ringa kyrkan. Jag hoppas verkligen att det finns tid! Uj uj uj

Svar på tråden September 2009 del 4