September 2009 del 4
Tror att jag håller med er, jag ska inte heller byta klänning!! Jag har ju köpt en och den kommer som sagt inte bli använd vid något annat tillfälle, i alla fall inte av mig
Tror att jag håller med er, jag ska inte heller byta klänning!! Jag har ju köpt en och den kommer som sagt inte bli använd vid något annat tillfälle, i alla fall inte av mig
Vad är det för "tack" man ska ha i festprogrammet?!
Vi vill absolut dansa vals men vet inte till vad..... Har satt sambon på att leta musik, får se hur det går
TesshjärtaFred - Något vigselprogram ska vi inte heller ha, men festprogram funderar vi på, det var därför jag undrade.
Hur många gäster ska ni ha på era middagar? Vi kommer att bli ca 30 personer totalt...
Vad är det för bröllopstexter ni pratar om till 199 och 200? Är det någon som har dom så att jag kan få titta?
Vi kommer inte att åka iväg på någon bröllopsresa i höst och det känns lite tråkigt men vi har en liten son som är 10 månader när vi gifter oss så det känns inte så roligt att åka iväg med honom.
Ett alternativ kan ju vara att ta med sig mormor/morfar som någon tipsade om men det är inget vi pratat om.
Min syster kommer att hålla i min möhippa och hon ville gärna ha förslag på vad jag vill göra, men jag har ingen aning Har ni andra några förslag?