September 2009 del 4
[citat]Angående underkläder så införskaffade jag mig en korsett. Sitter perfekt. Funkar inte med "bara" axelbandslös-BH till mig då jag har 75DD, behöver lite mer stöd.
Jag provade min klänning för en liten stund sen, inte så lätt att snöra den själv men det gick med lite vilja
Dessvärre är den alldeles för stor över bysten Har en axelbandslös BH som sitter som en smäck men den är svart.... Funderar på om jag har lust att gå och köpa en vit men jag är inte så sugen på det. Kan väl inte spela någon roll om man har svarta underkläder?!
Måste köpa plasttuttar också, även fast jag helst skulle slippa
Hej tjejer. Vad har ni för underkjolar?
Jag har en klänning med släp och funderar på om man kanske skulle haft en underkjol som är anpassad efter det?!
Köpte min klänning på Matildas Fest och ångrar mig mer och mer för varje dag..... Jag köpte en av dom som hon hade på lager och hon kanske är tillmötesgående när man beställer en klänning genom henne men hon var inte speciellt trevlig när man köpte en klänning på rea.
Klänningen är för lång och nu funderar jag på om jag verkligen har lust att lägga 500-1000 kr till hos henne eller om jag ska försöka sy upp klänningen själv, vad tycker ni?