• 09brollop

Förslag på morgongåva?

Hejsan!

Hade tänkt eventuellt överraska min blivande make med en morgongåva (ja jag vet att det är kvinnan som ska få en egentligen - men vem ids behålla gamla könsmönster) ;)

Förslag på vad man kan ge?

• Svar på tråden Förslag på morgongåva?
  • I vått och torrt

en gulligt hjärt usb minne från www.festingen.se som man samlar några bilder från ens liv tillsammans..
    detta ska jag göra till min älskling!

• ESFH

Min blivande (och kanske andra med honom?) har ett yrke där det inte alltid går att ha sin vigselring på sig (för då kan ett finger eller två försvinna). Jag ska ge honom ett läderband (faktiskt från Hand) att kunna hänga den i runt halsen när han jobbar. Kan kanske vara bra vid andra tillfällen också? Är själv hemskt nöjd med min present haha!

• tossesnurr

sluta...
    Hoppet om bröllop skrev 2009-05-30 14:18:15 följande:

morgon gåva?de visste jag inte ens om vad är det?www.brollopsbloggen.webblogg.seför dej som går i giftastankar och planering
  • passionsblomman

tossesnurr: citera henne inte! då kommer adressen till hennes JÄVLA blogg vara kvar även om hon själv blir avstängd...

• madeleine 28

jag har köpt ett guldkors med jesus (halsband) där jag sak gravera in för evigt på latin

• 09brollop

Någon som har fler förslag? :)

• Blivande fru T

Jag ska ge min M2B vackra sensuella bilder på mig själv, även kallat secret box, tror det kommer bli mycket uppskattat!

Svar på tråden Förslag på morgongåva?