• MilaPila

Gästbok?

Har läst att många ska ha gästböcker på sina bröllop. Kan vara en kul idé, men frågan är om så många verkligen skulle orka skriva? Är inte gästböcker lite..antikt?

Hur tänker ni? Ska ni ha gästböcker eller skippar ni det?
    Ni som ska ha det, hur är ert upplägg och hur ska ni få folk att skriva något?

• Svar på tråden Gästbok?
  • b2b09

Vi ska ha gästbok, tror och hoppas att det kommer bli ett väldigt roligt minne att ha kvar...
    en vän till mig kommer att "se till" att folk skriver i boken...

• MilaPila

Pistolhot? Hihi. Kommer ni ha blanka sidor där folk får skriva vad som helst eller kommer ni ha tryckta "frågor" som folk får svara på?

• sprättan

det blir blanka sidor så de får skriva vad de vill.

• 20090725

vi kommer också att ha gästbok, och vår toastmaster kommer att uppmana alla att skriva i den och vi kommer även att skriva en liten notis i festhäftet! vi kommer att ha blanka sidor!

på de bröllopen jag jobbat på har nästan alla skrivit i den, det är bara några få som glömt det! så jag tror att det kommer att vara ett minne för oss att läsa!

jag har gjort våran gästbok själv, eller jag ahr "pyntat" den själv! bild finns i galleriet! det blev billigare än att köpa en dyr för 300-400:-

• MilaPila

20090725: Den blev ju supersnygg! Hur många gäster har ni? Vi kommer inte att ha ett jättestort bröllop, och jag är lite rädd för att det kanske blir lite over-kill med en gästbok.

• Fredolin

Vi kommer också att använda Bröllopsboken men vi (läs jag) har klätt fram- och baksida så att den går i linje med vårt tema. Se bild i vårt bildgalleri

• b2b09
    Fredolin skrev 2009-05-31 16:26:32 följande:
    Vi kommer också att använda Bröllopsboken men vi (läs jag) har klätt fram- och baksida så att den går i linje med vårt tema. Se bild i vårt bildgalleri
    Det låter fint, men jag kunde inte se några bilder i ditt galleri....
  • gosbruden

Ditt galleri är inte synligt :)

Svar på tråden Gästbok?