• laris

Festprogram-Utskrift på båda sidorna, hur??

Hej alla,

Vi sitter och pysslar med vårt festprogram och undrar nu hur man kan få utskrift på båda fram och baksidan när man skriver ut. Jag använder mig av en mall nerladdad från kortdesign där man börjar man har sida ner 12 och 1 på samma A4.

Någon??

• Svar på tråden Festprogram-Utskrift på båda sidorna, hur??
  • MV85

Ta ett kollegieblock och vik bladen från den som ni vill ha festprogrammet.
    Sen skriver du in på varje sida (rubrikerna) vad som ska sitta var.. Plocka isär och... Voila! En färdig mall med fram och baksidor.
    Gör sedan två dokument, ett med framsidorna och ett med baksidorna av bladen så är det bara att skriva ut, vända högen o skriva ut igen.

• MysanX

Det finns en guide på deras sida.

• Karmacharma

Du skriver först ut på den ena sidan och vänder sen helt enkelt själv på pappret med texten uppåt och skriver ut annan text fast på samma papper, e du med?? ??

• laris

Jag tror att jag förstår

Det här är komplicerat!

Karmacharma skrev 2009-06-09 23:22:34 följande:
    Du skriver först ut på den ena sidan och vänder sen helt enkelt själv på pappret med texten uppåt och skriver ut annan text fast på samma papper, e du med?? ??
  • RonnysNina

Jag hade stora problem med det själv igår när jag satt med festprogrammen. Lyckades till slut men det var inte helt enkelt att komma på vad som skulle vara på samma sida resp. fram och baksida. =)

Svar på tråden Festprogram-Utskrift på båda sidorna, hur??