• JochD4ever

Morgongåva- fotbollsresa

Tänkte ge en fotbollsresa till london och se Arsenal-manchester men hur får man tag på biljetter???

Fotboll är inte min starka sida om jag säger så=)

• Svar på tråden Morgongåva- fotbollsresa
  • Panzerfaust

Vill du organisera allt själv och fippla med hotell och grejer går du via klubben för biljetter och bokar hotell själv det tjänar du på i reda pengar men annars kan du gå till www.steveperryman.se så behöver du bara fixa flyg själv.

• Panzerfaust

Snabb, snabbare, Panzerfaust!

• JochD4ever

Jag hade tänkte fixa hotell och flyg själv.
    Men har spelschemat släpps än?

• JochD4ever

Hjälp!!

Har spelschemat släpps än?
    Snacka om att jag och bortdribblad...

• Gizza
    Panzerfaust skrev 2009-06-02 18:37:50 följande:
    www.gosporttravel.com/Avdelning.cfmDe här ska vara bra också, har inte testat dem själv.
    Jag har åkt med dessa två gånger,, just resan till England funkade perfekt!
  • Panzerfaust
    JochD4ever skrev 2009-06-11 21:23:11 följande:
    Hjälp!!Har spelschemat släpps än?Snacka om att jag och bortdribblad...
    Det är ganska långt kvar till spelschemat släpps.
  • Johanna M

Spelschemat släpps nästa onsdag, den 17 juni. Det går inte att köpa biljetter direkt från Arsenal om man ej är silver eller guld medlem. Skulle också föreslå Gosport Travel.

• Johanna M

Kanske ska tillägga att de större matcherna som Arsenal vs Man Utd brukar bli väldigt dyra, vet inte hur mycket du vill lägga på resan. Det finns billigare alternativ, tex om man inte måste gå på just Emirates men vill se Arsenal så kan man försöka köpa biljetter till Fulham vs Arsenal. På Craven Cottage så har dom en "neutral section" och på de större matcherna så är det mest bortasupportrar i den sektionen (tex Arsenal). Craven Cottage är såklart mycket mindre än Emirates men fortfarande en suverän stämmning.

• JochD4ever

Tack, för all hjälp!!!

Nu har jag ännu en fråga, vilken match av följande är roligast att se Arsenal möta:

Fulham
    Blackburn
    Birmingham
    West Ham

Kan som sagt var inget om Engelska ligan=)

• Mrs Baom

Jag gav min kille en fotbollsresa i 30-års present och jag bokade genom Nikes.se de var väldigt duktiga och vi bodde på ett 4stjärnigt hotell, fick superplatser till Arsenal, hela vår resa var toppen på alla sätt och vis. Bokade flyg själv och åkte med Ryanair.

En riktigt kul present, även för mig som inte ens gillar fotboll, å min m2b blev så lycklig så han grät!!;)

• JochD4ever

Mer hjälp någon!
    Vilket lag ska jag välja?!

• Panzerfaust
    JochD4ever skrev 2009-07-16 09:48:41 följande:
    Mer hjälp någon!Vilket lag ska jag välja?!
    West Ham eller Fulham, tveklöst. Båda lagen är från London och det är således ett derby. Både Birmingham och Blackburn är kandidater till att åka ur serien och kommer knappast bjuda på någon gladfotboll. Jag hade plockat West Ham som första alternativ med Fulham som tvåa. Rankar dem så här:

1 West Ham
    2 Fulham
    3 Birmingham
    4 Blackburn
  • Pärlan2009

Vilken supertråd! Det känns som om min blivande skulle bli jätteglad för en liknande present. Stort tack för inspirationen!

• Pärlan2009

Min älskling skulle nog gärna åka och se Barcelona spela. Har ni ngt tips på bra motståndarlag för en härlig föreställning? :)

Svar på tråden Morgongåva- fotbollsresa