Morgongåva- fotbollsresa
Tänkte ge en fotbollsresa till london och se Arsenal-manchester men hur får man tag på biljetter???
Fotboll är inte min starka sida om jag säger så=)
Tänkte ge en fotbollsresa till london och se Arsenal-manchester men hur får man tag på biljetter???
Fotboll är inte min starka sida om jag säger så=)
Fråga Panzerfaust här på forumet!
han tycker då iallafall om fotboll..
Vill du organisera allt själv och fippla med hotell och grejer går du via klubben för biljetter och bokar hotell själv det tjänar du på i reda pengar men annars kan du gå till www.steveperryman.se så behöver du bara fixa flyg själv.
jag SA ju att han skulle veta det!
Snabb, snabbare, Panzerfaust!
www.gosporttravel.com/Avdelning.cfm
De här ska vara bra också, har inte testat dem själv.
Jag hade tänkte fixa hotell och flyg själv.
Men har spelschemat släpps än?
Hjälp!!
Har spelschemat släpps än?
Snacka om att jag och bortdribblad...
Spelschemat släpps nästa onsdag, den 17 juni. Det går inte att köpa biljetter direkt från Arsenal om man ej är silver eller guld medlem. Skulle också föreslå Gosport Travel.
Kanske ska tillägga att de större matcherna som Arsenal vs Man Utd brukar bli väldigt dyra, vet inte hur mycket du vill lägga på resan. Det finns billigare alternativ, tex om man inte måste gå på just Emirates men vill se Arsenal så kan man försöka köpa biljetter till Fulham vs Arsenal. På Craven Cottage så har dom en "neutral section" och på de större matcherna så är det mest bortasupportrar i den sektionen (tex Arsenal). Craven Cottage är såklart mycket mindre än Emirates men fortfarande en suverän stämmning.
Tack, för all hjälp!!!
Nu har jag ännu en fråga, vilken match av följande är roligast att se Arsenal möta:
Fulham
Blackburn
Birmingham
West Ham
Kan som sagt var inget om Engelska ligan=)
Jag gav min kille en fotbollsresa i 30-års present och jag bokade genom Nikes.se de var väldigt duktiga och vi bodde på ett 4stjärnigt hotell, fick superplatser till Arsenal, hela vår resa var toppen på alla sätt och vis. Bokade flyg själv och åkte med Ryanair.
En riktigt kul present, även för mig som inte ens gillar fotboll, å min m2b blev så lycklig så han grät!!;)
Mer hjälp någon!
Vilket lag ska jag välja?!
Vilken supertråd! Det känns som om min blivande skulle bli jätteglad för en liknande present. Stort tack för inspirationen!
Min älskling skulle nog gärna åka och se Barcelona spela. Har ni ngt tips på bra motståndarlag för en härlig föreställning? :)