personlig present
Hjälp.
fick i uppdrag att inför min fasters möhippa att ta med en present/sak som symboliserar vår relation, bruden ska sedan lista ut vem som gett denna present.
Behöver hjälp vad finns det för personlig grej till en faster?
Hjälp.
fick i uppdrag att inför min fasters möhippa att ta med en present/sak som symboliserar vår relation, bruden ska sedan lista ut vem som gett denna present.
Behöver hjälp vad finns det för personlig grej till en faster?
Jamen det är det ju DU som vet...
Jag har gjort samma lek och jag tog med en stor flaska coca-cola light för att bruden och jag båda älskar det och grannar emellan lånat det av varandra som andra lånar mjölk.
Någon annan hade tvättlappar från IKEA som symboliserade att de fick barn samtidigt och pratade tvättlapparnas förträfflighet när de lärde känna varandra.
Det ska vara en sak som fastern kopplar ihop med DIG och hur ni hör ihop.
Det kan ju vara ett foto på henne och din pappa när de är små eller en hink och spade för att hon passade dig när du var liten eller vad som helst.
Hehe bra tips..
Jag vet att det är svårt att komma med förslag eftersom det ska vara personligt. hur ska ni veta lixom. ;)
Så svårt att komma på något bara.
Det med fotot var bra, funderar även på att köpa en hårborste eftersom jag älskade att borsta hennes fina låånga hår som liten...
DET var ju jättebra!
Det minns hon säkert och en borstebehöver man alltid.
Köp en sådan där pytteliten söt som är till småtjejer! Finns på H&M och sådana...