vad lägga i 6åriningens påse (flicka)
vår dotter 6år skall få vara med på bröllopsmiddagen innan hon åker till barnvakten.köpt en påse som skall stå på hennes stol, vad skall jag fylla den med?? rikitg prinsess tjej!!
vår dotter 6år skall få vara med på bröllopsmiddagen innan hon åker till barnvakten.köpt en påse som skall stå på hennes stol, vad skall jag fylla den med?? rikitg prinsess tjej!!
Jag fick en rosa påse av min mamma som jag blev jätteglad för. (Anses vara vuxen men ibland vill jag vara ett barn ) Det var helt enkelt en påse med olika rosa saker i. Det var rosa skumhjärtan, rosa värmeljus och lite andra rosa heminredningsprylar.
Man kanske bara kan fylla den med massa småsaker som följer ett tema. I detta fall princess-tema. Är inte bäst på att förklara men men... Nåt som glittrar iaf Kanske lite söta smycken? (Inte dyra utan mer plastiga som hon kan leka med när hon vill)
Kanske ett brudpar att leka med (dockor alltså). Något som går att tända, typ en féstav. En kamera att ta kort på middagen med. Clickits från Lego, kul att leka lite med om talen blir långa. Ett fint litet block och pennor, så hon kan rita. Pussel med foto på er tillsammans. Prinsesstillbehör som glittrar.
Våra barn fick inte vara med på middagen, utan bara i kyrkan och sedan på minglet. Men för att det skulle bli mer "kalasigt" för dem, så fick de tårta innan de gick, och sedan en påse med massor av "roligt" godis. Inte vanligt plockgodis. En tidning med leksak i och ett litet gosedjur (Exklusivt sådant, tror musen kostade typ 9 kr på IKEA :oD) Men det var oerhört uppskattat..