Inlägg från: UBW |Visa alla inlägg
  • UBW

MAJ 2010

Vårt datum också! Om allt går vägen.
    Vigsel klockan 16 och fest sådär vid 18.
    Har inte bestämt var vi ska vara än dock, har preliminär bokat två kyrkor och två festlokaler.
    Tänkte börja kolla efter klänning i höst (när jag har gått ner några fler kilon ). Är det lagom med tid?

• UBW

Snuttfia: Vårt färgtema blir (om vi inte hinner ändra oss) grönt, vitt och orange

Har förresten tillfrågat en tänkbar toastmaster och han har sagt j (min bror). Funderar också på att fråga en av mina tärnor, hon skulle vara perfekt, organisationsfreak!
    Är det dumt att låta någon ha två roller i bröllopet/festen?

• UBW

nu gifter vi oss skrev 2009-06-05 21:42:51 följande:

Jag har iaf redan nu beställt STRÅLANDE SOL precis som sista helgen i maj 2009 var!
    Det låter bra! Hoppas du har bra kontakt med vädergudarna!
  • UBW

PÅ söndag ska vi åka och kolla på lokal och kyrka som mina föräldrar har preliminärbokat åt oss. Ska bli så spännande! Ställena ser jättebra utifrån foton och filmer de har skickat oss. Så kanske det är klart efter helgen...
    Någon som har tips på frågor man ska ställa? sånt man kanske inte tänker på men är viktigt rent planeringsmässigt?

Ha det gott!

• UBW

Nu är kyrka och festlokal bokade! Vi tittade idag på en jättefin liten medeltidskyrka som ligger fint i en sluttning. Och festlokalen var perfekt!
    Ett gammalt säteri som ligger vackert invid en sjö.
    Riktigt skönt att ha hittat "sina" ställen, nu kanske planeringen kan komma igång lite mer..

• UBW

Jag heter Ulrika och om allt går som planerat ska jag och min kille, som jag varit tillsammans med i åtta år, gifta oss 29:e maj. Vi bor i Sthlm men kommer att gifta oss i Växjö-trakten, där jag kommer ifrån. Vigsel i en liten medeltidskyrka ute på landet följt av fest på säteri i naturskön miljö.
    Längtar!

Svar på tråden MAJ 2010