MAJ 2010
Hej, hej, hej!!
Här är en till som ska gifta sig maj 2010. Den 8:de närmare bestämt.
För i förrgår friade min blivande man. På min 30 års dag!
Hej, hej, hej!!
Här är en till som ska gifta sig maj 2010. Den 8:de närmare bestämt.
För i förrgår friade min blivande man. På min 30 års dag!
Kanske skulle passa på att presentera mig... hi hi..
Annika heter jag, 30 år som sagt. Har varit tillsammans med blivnade mannen i 9 1/2 år nu och vi har en dotter på snart 3 år. Bor i Skåne.
Och det första jag gjorde efter frieriet.. (nästan i alla fall..) var att bli medlem här! Hi hi..
I kväll ska vi ha 30-årsfest och vi tänkte då passa på att bjuda in alla som kommer (mest familjen och de närmaste vännerna..) till vårt bröllop, den 8 maj 2010!
Jag är lycklig!
I dag bokade vi lokalen där vi ska vara. Tur att den var ledig!
Men nu funderar vi på bröllopsresa. Vi vill åka till något varmt ställe ganska direkt efter bröllopet, den 8 maj. Men det är lite svårt. Vart är det varmt så års? Vi tänkte bara vara borta i en vecka (dottern ska inte följa med och det är lite svårt att hitta barnvakt längre tid än en vecka...) så vi kan ju inte åka för långt. Vi funderade på Thailand, men det är nog för lite att vara borta bara en vecka om man ska åka så långt.
Grekland är väl inte så varmt då?
Hur stora bröllop planerar ni andra?
Vi blir mellan 80 och 90 gäster. Blivande mannen har sååå stor släkt, och de är rätt så familjära av sig, så det blir lätt så många.
Nu ska vi gå och lägga oss!
God Natt på er!
Sicilien kanske kan vara något!
NEEEEJ!!!
Kyrkan var uppbokad av konfirmation på VÅR dag! Så kan de väl inte göra...
Så nu får vi flytta allt till den 15 maj!
Gör väl egentligen inte såå mycket, men vi har ju sett fram emot den 8 maj... Buhu...
Så jaha, ja... nytt datum: 15 maj.