• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • Fröken Strössel

Precis, ni kan ju ha rött som huvudfärg och låta det gå igenom det mesta som du säger. De andra färger ni vill ha blir ju mer i bakgrunden då.

• johi77

Cia... jag skulle nog inte ha någon mer färg än den fint röda som huvudfärg och sedan vitt.

Har inte kollat in project wedding, ska genast surfa dit!

En annan sak som iaf jag måste gå in för (kanske fler?) är projektet tappa några kilon innan bröllopet! Hade ju varit nice att känna sig fit på dagen d! Får ta tag i det ordentligt efter semestern...

• CiaLovesAndreas

johi,
    Känns som att det blir enklast med bara rött
    Tyvärr är jag inte så pysslig av mig, så jag vill nog göra det enklast möjligt

Måste också kolla in project wedding.

Nja, inte direkt tappa några kilon. Men en fastare mage vore ju inte helt fel. Har kvar "mammahänget" eller vad man nu kallar det

• johi77

Japp, mammadegen är det som behöver bort här med! I värsta fall får det väl bli gördel/korsett på bröllopsdagen

• CiaLovesAndreas

johi,
    Min klänning är väldigt tight i midjan. Men det är väl isåfall till bröllopsnatten

När blev du mamma?

• johi77

Nu är jag helt inne på ringar.... svårt! Hur ska ni andra göra med ringar? Vi förlovade oss för jättelänge sen så våra ringar är så ute och så slitna Vi funderar därför på att köpa nya förlovningringar i vitguld och sedan smälta ner våra två rödguldsringar och göra min vigselring av det.

Vi har en flicka född -05 och en pojk född - 07. Full rulle!

• CiaLovesAndreas

johi,
    Vi kommer ha kvar våra förlovningsringar och sen ska jag ha en vigselring med stenar. Vet ännu inte om den ska vara i rödguld eller vitguld, vi har bådeoch i förlovningsringarna. Men jag tror det lutar åt rödguld.

Visst är det underbart med barn

• Fröken Strössel

Inga barn här än men ser verkligen fram emot att bli mamma inom en inte allt för lång framtid

Angående ringar, vi förlovade oss i oktober förra året och jag bestämde redan då att jag bara ska ha en ring så vi slog på stort med stenar då på en gång. Så för vår del kommer vi bara behålla de ringar vi redan har.

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Mycket härligt du har att se fram emot

Åh, så du är nyförlovad nästan
    Här är det ca 2½ år sen jag fick första ringen på fingret

• Veronicamy

jag har med 2 barn och jag har massa mamma hull att bli av med :( mina barn är 5 och 3 år... vill så gärna bli mindre om midjan nu innan bröllopet!!!

vi har pratat om en liten 3:a efter bröllopet jag längtar massa efter en liten bebis :)

jag är helt inne på klänningar nu min brudtärna drog in mig i första affären idag.. ååh helt såld nu hehehe...

Svar på tråden MAJ 2010