MAJ 2010
Nja, inte bröllopsklänningen igen Cia, för den kommer vara sååå smutsig Skaffa dig istället en ny lite billigare blåsa tycker jag! Jag gillar mitt första alt bäst men sen tänker jag... sansa dig kvinna det är många månader kvar och om man har bröllopsögonen på sig så kanske den där klänningen bara dyker upp i en affär rätt som det är! Det lär ju t ex finnas många vita klänningar i affärerna till student å liknande om man nu ska ha vitt dag nr 2...
Jag tror det blir för mkt som tärna att även vara toastmadame. Det är ett stort ansvar båda uppdragen och också två olika uppdrag... Man kan def ha två tjejer som toastpar och visst räcker det att bara den ena känner till dig, deras uppdrag är ju eg att leda festen och inte att vara lustigkurrar hela tiden Jag ska inte ha någon tärna alls. Har svårt att välja och då känns det enklare att inte ha någon. Vi har våra barn som brudfölje istället. Lilleman får bära en ask med ringen i Sedan har jag en av mina bästa vänner som toastmadame och en annan som värd.
Vi skickar också iväg våra inbjudningar som julkort!