• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • Tattoo82

maj2010 - Så hade jag också tänkt från början! Låter jättefint! Vet inte riktigt hur denna egna ceremoni skulle se ut bara.

• Miapia 34

Nu har vi bokat kyrka och festlokal till den 22/5-2010. Jag är sssååå glad att vi äntligen har hittat både en lokal och en kyrka, som vi båda är nöjda med. Jag höll på att bli galen ett tag av allt letande och velande. Nu kan jag slappna av och glädjas åt vår stora dag :)

• pingst2010

hej jag hoppar oxå in här . Vj ska gifta oss den 22 maj . Längtar redan. . .

• MV85

O jag hoppar ut här ifrån...
    Lycka till tjejer med alltsammans! Hoppas ni får helt underbara dagar som lever upp till era drömmar.

• UBW

PÅ söndag ska vi åka och kolla på lokal och kyrka som mina föräldrar har preliminärbokat åt oss. Ska bli så spännande! Ställena ser jättebra utifrån foton och filmer de har skickat oss. Så kanske det är klart efter helgen...
    Någon som har tips på frågor man ska ställa? sånt man kanske inte tänker på men är viktigt rent planeringsmässigt?

Ha det gott!

• Zavannah
    MV85 skrev 2009-06-17 13:32:26 följande:
    O jag hoppar ut här ifrån... Lycka till tjejer med alltsammans! Hoppas ni får helt underbara dagar som lever upp till era drömmar.
    Oj vad har hänt?! Du behöver såklart inte berätta om du inte vill. Sköt om dig! KRAM
  • MV85
    Zavannah skrev 2009-06-18 11:46:49 följande:
    Oj vad har hänt?! Du behöver såklart inte berätta om du inte vill. Sköt om dig! KRAM
    Utan att gå in för mycket på det så är bröllopet avblåst och vi pratar inte ens längre med varandra...
  • Pingstdagen2010

Jag är ny på BT och hoppar in i denna tråd. Jag ska gifta mig den 22/5-10

• mmm2010

Hej! är också ny på BT och hoppar in här! Skall gifta mig 15 maj 2010. Känns som om det är evigheter dit, men det kommer nog gå snabbare än man tror...

• UBW

Nu är kyrka och festlokal bokade! Vi tittade idag på en jättefin liten medeltidskyrka som ligger fint i en sluttning. Och festlokalen var perfekt!
    Ett gammalt säteri som ligger vackert invid en sjö.
    Riktigt skönt att ha hittat "sina" ställen, nu kanske planeringen kan komma igång lite mer..

Svar på tråden MAJ 2010