• Lööve

hur gör man med brudbuketten?

Panik, gifter mig idag o kom på att jag har NOLL koll på vad man gör med brudbuketten under vigseln.
    Håller man i buketten hela tiden eller lämnar man över den? Kan ju inte hålla buketten under ringbytet....

Kan tillägga att vi har en enkel utomhus ceremoni :)

• Svar på tråden hur gör man med brudbuketten?
  • möklintabröllop

Lämna över den till ev tärna.
    Massor med lyckönskningar på eran dag! Kram

• Lööve

då får min son ta den, blir han superglad. Han blev besviken över att han inte kasta rosblad :)

Tack!!

• möklintabröllop

Låter jätte vackert att din son får hålla i din bukett. Åh, får gåshus och tårisar i ögonen.....Shit, vad man är sentimental.

• 27juni2009

Lööve: Lycka till på stora dagen

• Lööve

Det gick jättebra, sonen tog mer än gärna emot buketten. Problem var sedan att få tillbaka den, även om han är snart 10 år. Men det betydde super mycket för honom att vara delaktig i det hela..

• Pizan

Min äldsta son, som är 18 år, kommer få kliva fram och hämta den. Den yngsta sonen, som är snart 5, kommer nog stå framme hos oss och hålla mig i kjolarna så han är lite för liten för att sköta den delen tycker jag.

• möklintabröllop

grattis och lyckönskningar!

• Sonja68

Min kompis som sjöng solo kom fram och höll i buketten under ringväxlingen. Hon satt ju ändå där framme.
    Lycka till!

• Sonja68

OJ! såg just att du redan gift dig, jag är lite sen av mig. Hoppas det gick bra och GRATTIS!

Svar på tråden hur gör man med brudbuketten?