• 27juni2009

Blev hippad igår:-)

Ja igår skulel vi lämna barnen hos farmor för att träna inför vår bröllopsresa....
    Har haft lite aningar om att NÅGOT skulle kunna hända, främst för M2b. det var viktigt vi var där kl 17 o man ändrade fredag ffrån förra till denna osv. men samtidigt skulle min toastmadame åka till sin hemstad o ja jag vet att hennes mamma fyllde år i veckan....
    Men så kom vi till svärmor o där möts vi av ett gäng killar o jag säger jaha M då blev de som du trodde, -Ja du kommer inte undan sa min svärmor o så fick jag ett brev. hade 15 min på mig att köra hem o packa vad som stod i brevet

Sen åkte vi tåg till en närliggande stad,tågresan innebar tiara o blå fjäderboa o så blev jag sminkad... tog mig ner med cider i handen till stadsparken där det togs farm jordgubbar o sne fick jag posera för kamran med mina fina kläder... 2 ombyte hade jag med mig o fick snällt byta om i parken, tur man inte e pryd, mina kära vänner skratta när linnet fastna o jag stod i bara bh
    Så gick vi till en restaurang o åt fondue o snacka skit. sen åget hem o väntade in m2b o hans svensexe gäng.... han var inte lika städad som ajg om man säger så, men så hade han inte heller legat med migrän o starka mediciner i 2 dagar o kanappt stått på benen för så såg det ut torsdag fredag för mig, så chockad över mig själv att jag orka o att jag trots allt drack liiite akohol jätte trevligt av tjejejerna bara synd att flera fått hopap av av olika anledningar, men sånt rår man inte över. de som var med är guld värda. nån möhippa m en massa pinsamheter osv är inte jag.

• Svar på tråden Blev hippad igår:-)
  • lönnsjö

Åh vad härligt!! Nä en massa pinsamheter vill man absolut inte ha. Hoppas jag också slipper det. Roligt att du är nöjd

Svar på tråden Blev hippad igår:-)