Tips på hotell för frieri!
Hej hej
Varken jag eller min sambo har friat till varandra,vi bara bestämde att vi skulle gifta oss.
Jag är en hopplös romantiker och vill gärna uppleva frieriet,tänkte då ta det i mina egna händer och fria till min sambo som också är en riktig romantiker.
Det här är min ide:
Göra som en skattjakt,han får ett brev hem om att han ska packa ihop lite käder och ska sen till en speciell plats och där väntar ett till brev med en tågbiljett. Han tar tåget (vart tåget går får ni hjälpa mig med) kommer fram och förhoppningsvis ska det finnas en pressbyrå eller liknande där nästa brev finns....i den står det att han ska ta en taxi och så taxipengar. Adressen går till ett urmysigt hotell (som ni får hjälpa mig att välja ut) där jag väntar finklädd med en urmysig middag,levande ljus,utomhus,solnedgång osv
kruxet är hotellet...jag är ute efter något som har en fin terass kopplad till rummet med en fin utsikt. Kan antingen vara i en stad men högt upp så man ser solnedgången eller vid havet.
Vi bor i stockholm så ngt i närheten skulle vara super...tex nått i skärgården eller kanske i uppsala,södertälje mm
Nån som kan hjälpa mig?