Vad har er blivande make för färg på sina kläder?
Berätta gärna om ALLT och vilken månad ni gifter i i.
Berätta gärna om ALLT och vilken månad ni gifter i i.
Min m2 b kommer ha svarta kostymbyxor,svarta skinnskor, vit skjorta svart väst med vävda svarta rankor samt en svart frockcoat med diskreta vävda ränder. till det en egensydd turkos plastron o näsduk, + ett corsage *stilig*Vi gifter oss om 16 dagar, 27 juni
Min m2b kommer att ha en svart kostym, vitskjorta och svarta skor (som vi måste ut och köpa kom jag på nu ..)
Vi gifter oss den 15/8 så vi har 65 dagar kvar
Min M2B kommer vara vit vit vit :) Vita skor, vita byxor, vit skjorta, vit kavaj och lite cremefärgad väst :) 27 juni blir vi man och fru.
Svart kostym med väst till, svarta skor, turkosgrön slips med runtmönster i svart och vit skjorta.
Vi gifter oss 27/6.
vi gifteross 25 juli, å han kommer att ha svarta skor, svarta byxor, en mörkgrö frockcoat med lite mönster i, en vit skjorta, ljusrosa väst och plastrong, en rosa servett i bröstfickan å kanske ros som corsage oxå, om det inte blir för mycket. sen kommer han förhoppningsvis ha ett par svarta strumpor å kalsonger oxå, men vet inte viklken fär det blir på dem än...hehe
OT, men va många vi är som gifter oss 27 juni
Det är ju världens bästa datum.
Min M2B kommer ha svart kostym, svart väst, vit skjorta, rosa slips, rosa bröstnäsduk och svarta skor och svart bälte. Manchettknappar och slipsnål är i silver med onyxsten.
skärpet glömde jag ju oxå, det blir ett svart, å Manchettknappar i silver