• Iluna

Panik med morgongåva

Har suttit i dagar för att försöka komma på morgongova til min blivande...men de är sååå svårt..har ca 1000kr inte så mycket..å han gilar typ bara sport och öl..... vill ha lite hjälp, snälla....

• Svar på tråden Panik med morgongåva
  • Glasbit

Jag gjorde en fotobok med blanade bilder på oss två :)

• pysselbruden

Vet inte vad man brukar ge i morgongåva till männen, måste det vara något beständigt som typ manchettknappar? Annars du kanske kan ge honom nån typ av upplevelse, t ex att han får gå på ölprovning om han gillar öl.

• Iluna

tyvärr har vi inte så många bilder på oss, annars hade de varit roligt...å de där me öl tänkte ja på..men ska man ge så vi går tillsammans eller han med en vän...känns som att man vill ge något mer..

• älskarlivet

Jag kommer ge ost och vinprovning till min blivande.. Kolla in på liveit.se

• b2b09

Jag rekommenderar "52 Romantiska veckor"

• tottebo4

Varför inte ge en biljett till något sportevenemang?

• Iluna

men vad är det för grejer i dom..vi har två små barn och har extremt svårt att komma iväg och göra saker...

b2b09 skrev 2009-06-11 19:21:55 följande:
    Jag rekommenderar "52 Romantiska veckor"
  • delirious

jag kommer inte heller ha så stor budget för morgongåva...men har nog tänkt å ge honom ett album med bilder på mig :)kommer gå till en fotograf och göra det lite proffsigare, det kommer kosta mer än 1000 :-, blir nog runt 1500:-...beror lite på hur många bilder jag vill ha..

• b2b09

Ja jag vet inte ännu, har bara hört några exempel från en vän som gav en sån till sin man ganska nyligen.
    Men man får väl vara lite flexibel (vi har oxå små barn) så om det står "bjud ut din man på picknick i månskenet" kanske man kan fixa en picknick hemma på vardagsrumsgolvet.
    Men som sagt, bara ett förslag....du väljer ju själv

• kärleken är evig

ge honom en stripdans!!! billigt och han gillar det garanterat..

Svar på tråden Panik med morgongåva