• Mrs4ever

Ni som är långa, vad har ni för skor?

Även om min 2b är lite längre än mig,
    så i de få fallen när jag har skor med klack så blir jag så mycket längre än mina gäster och ärligt så känner jag mig väl inte så bekväm i klack,
    hur gör ni andra långa brudar?

• Svar på tråden Ni som är långa, vad har ni för skor?
  • kaif

Jag kör på en väldigt låg klack, typ 3-4 cm. Går heller aldrig i klackskor annars. SÅ har jag ett par i reserv utan klack

• Imma

Eftersom jag är lång och i min ungdom tyckte att det var jobbigt har jag aldrig riktigt övat på att gå i högklackade skor. Nu skiter jag fullständigt i att jag blir ännu längre i dem och då min fästman också är lång behöver jag inte fundera på att bli längre än honom ens med klackar.

Dock, eftersom jag inte har övat känner jag mig alltid osäker i klackar, rädd att trilla omkull eller snava. Därför kommer jag att ha en par ljusa, helt platta ballerinaskor i kyrkan och byta om till mina fantastiska ljusrosa höga pumps till festen.

• Mia o Kalle

Hej!
    Jag är ett par centimeter längre än min 2b hur jag än gör Jag har hittat ett par jättefina låga skor med peep toe. Jag känner mig inte bekväm i skor med kalack men om jag hade gjort det så hade jag haft det trots längdskillnad. Det spelar vekligen ingen roll vem som är längre än vem. Verkligen.
    Ha det du känner dig bekväm i.

• Lajsan

Jag hade typ ett par ballerina skor med spets på ovankanten, har aldrig gått i högklackat och trivs inte i det, är 1.78.

• Nordiskbrud

Hej!

Jag kommer ha skor med ca 6-7 cm klack hade jag tänkt. Det är en höjd jag trivs med och gillar Är 1,76 lång men har aldrig tänkt så mycket på det, har liksom blivit van att alltid vara längre än andra tjejer. Min M2b är en bra bit över 1.90 så det skulle se dummare ut om jag inte hade liten klack på skon Ha det du trivs i vill jag säga med detta!

Ps, det är snyggt att vara lång - särskilt när man har en lång underbar brudklänning på sig som då verkligen kommer till sin rätt.

• Tess80

Jag ska ha vita ballerina skor. För det första så är man ju lång och vill inte bli längre (1.79 cm) och sedan så kan jag inte ha på mig några andra skor med tanke på min lungsjukdom som gör att mina fötter och leder inte "vill ha" klackskor.

• Glimta

Jag ska oxå ha en ganska rejäl klack, ca 6cm. Jag föredrar att gå i den höjden när jag har klackat annars känns det inte bekvämt för mig. Men jag ska ha några låga "nöd"skor med mig.
    Är ca 1.73 själv.
    Jag och min gubbe blir ungefär lika långa men det struntar jag i! =)

Svar på tråden Ni som är långa, vad har ni för skor?