• kaif

18 juli 2009

startar en tråd för alla som gifter sig denna dag. Imorgon är det fem veckor kvar...

• Svar på tråden 18 juli 2009
  • Mimzan

Jag gifter mig också den 18 juli. Känns som läget är stabilt, väntar på att alla ska OSA den 15 juni. Bordplaceringskorten och de sista fixet med festprogramet är kvar Hur går det för er?

• evvia

Här är läget också stabilt, tror vi har koll på det mesta. Det är lite av maten kvar att beställa, musiken ska fixas ihop och festprogrammen ska fixas ihop, det svåraste med dom är att skriva en kort presentation om varje gäst, det har vi pulat med i veckor nu ... haha

• MimmiMama

Vi gifter oss också den 18 juli
    Det är en hel del småfix kvar!

• MimmiMama

Hippad någon? Jag fick ett sms att jag blir hämtad på jobbet på onsdag

• måjs

Gifter oss också då. De stora grejerna kvar är nog bordsplacering och festprogram.

• kaif

hörrni, idag är det en månad kvar. Jag har bokat provsminkning och konsultation för brudbukett. Har en del gästbeskrivningar kvar. Dukningen har vi inte börjat titta på än men borde väl. Jag har även börjat öva vals.

• MimmiMama

Helt sjukt att det är så snart!
    Vi har en hel del kvar att fixa men det kommer nog att hinnas med.
    Jag fick tag på serveringspersonal i veckan så nu kan jag slappna av ang det i alla fall

• Persianbride2009

Åhh här passar jag också in. Nu är det bara en månad kvar och jag ha fortfarande inte hittat någon florist... känns lite läskigt.

Har inte börjat på festprogramen och liknade... känns som om jag ligger efter =S!!!!

Hur går det för er andra..

Svar på tråden 18 juli 2009