• zorken19

Igår var min lyckligaste dag

Gifter oss nästa år i Augusti. Har räknat fram och tillbaka på budgeten och hur vi ska få ihop pengar till denna stora dag. Så igår kom min sambos mamma och sa att hon kommer ge oss 50.000:-!! Jag är helt paff,lycklig,förvånad, ja allt!!! Vi ska spara lite mer själva men nu kan vi verkligen få det vi drömmer om!

• Svar på tråden Igår var min lyckligaste dag
  • fallon86

oj grattis ni kommer få ett fint bröllop mvh frida

• Fenixx
    oj inte dåligt. väldigt välkommet kan jag tro.
  • mindag2009

Jätte grattis!
    Blev lika glad när min far kom och sa att han skulle betala bröllopet. Men han hade räknat lite fel så vi lägger till det som fattas.

• Lakritsbåten

Vad kul - måste kännas bra. Det är ju en så viktig dag!

• therese182

OJ! grattis! vill hon adoptera?? ;)

• 090208

Där ser man!

mindag2009 skrev 2009-06-15 13:24:31 följande:
    Jätte grattis!Blev lika glad när min far kom och sa att han skulle betala bröllopet. Men han hade räknat lite fel så vi lägger till det som fattas.
  • mindag2009
    090208 skrev 2009-06-17 00:23:33 följande:
    Där ser man!
    Precis! Pappa betalar en del och vi betalar resten. Men det är ju absolut inget vi har frågat om. Han kräver att få göra det till sitt enda barn.
  • Pentan

Syrligt...

Där ser man!
  • therese182

kan inte låta bli att känna ett stygn av avundsjuka..... men är jätte glad för din skull! =)

• Lakritsbåten

citronvarning!

Där ser man!
  • Hjartafró

Grattis!

Vi har också sparat så att de ska räcka till vårt bröllop, men tackade inte nej när både mina och min sambos föräldrar ville bidra med 25 000 kr vardera. Nu kan vi bjuda några fler och slipper vända på varenda krona.

• Bettertogether

Åh!! Jag får också lite avundsjukestygn! :-P Inte skulle jag tacka nej om någon kom och krävde att få betala vårt bröllop... ;)
    Det är ju som en saga för er! :D

• zorken19

Jag är överlycklig!! Har levt i tron att vi inte kommer att kunna spara ihop så mycket pengar som det kommer att kosta. Vi trodde aldrig att vi skulle få några pengar av hans mamma. Hon brukar inte ge nåt alls så detta var jättekul! Så nu har vi börjat planera på allvar :)

Svar på tråden Igår var min lyckligaste dag