• MissMijah

Behöver tips på florist i Göteborg idag!!

Ska beställa alla blommor till bröllopet idag, så nu behöver jag en massa tips på bra florister, tack!

• Svar på tråden Behöver tips på florist i Göteborg idag!!
  • Sommarpar

vi har beställt våra blommor från en flolrist på Axel Dahlstöms torg (högsbo). när vi bokade så kunde hon inte ge oss ett fast pris eftersom priserna ändras men när vi räknade på det högsta hon sa så får vi brukbukett, tärnbukett och 2 corsager för 1400:- (max, kan ju bli billigare...)

på ett annat ställe vi frågade på, på likadan bukett så skulle bara min brudbukett kosta 2000:-.

hon på torget är jättetrevlig och hjälpsam.

• 20090725

tänk på om du gifter dig i juli så är det många blomster affärer som har stängt!

men jag hoppas in här å hoppas på att få tips oxå!

inga affärer som jag varit på än sålänge har varit öppna under juli månad!

• Myrmor

Interflora på olskrokstorget är grymt bra!

• MissMijah

Gifter oss i augusti

Jag har hört om något på prinsgatan och olskroken.

tack snälla. måste stressa iväg nu, får se vart vi hamnar.

• 20090725

prinsgatan skall vara jätte duktiga, men tyvär stängt under juli!

• Teapot
    Myrmor skrev 2009-06-13 12:56:28 följande:
    Interflora på olskrokstorget är grymt bra!
    Åh så bra, jag som haft dem i tankarna

Annars har jag hört gott om Växtvärken i Kålltorp, att de är både duktiga och mycket prisvärda.
  • MissMijah

jag hann inte till någon av dem idag, så ska ta det i veckan.

• Panton

ligger en jättebra florist på nordhemsgatan, henrikssons blomsterhande, bra kvalitet och rekommenderas

• 20090725

tyvärr så gör inte dem brudbuketter, jag va där förra veckan!
    men annars verkar dem jätte bra

Panton skrev 2009-06-13 19:26:50 följande:
    ligger en jättebra florist på nordhemsgatan, henrikssons blomsterhande, bra kvalitet och rekommenderas
  • MissMijah

Ville bara tacka för alla tips. och sen speciellt tack för de som rekommenderat prinsgatan!

floristen jag pratade med var helt underbart go och trevlig. allt känns så bra nu när vi beställde. jag tror allt komemr bli kanon!

• 20090725

hon skall tydligen vara jätte duktig, och vinnit massa priser och sådant! så där gjorde du ett jätte bra val!

Svar på tråden Behöver tips på florist i Göteborg idag!!