• MrsHelloKitty

Vad köper ni till er pojkvänner/män i födelsedagspresent?

Min m2b fyller snart år och jag har verkligen idétorka, vad brukar ni ge er män?

Då vi har gemensam ekonomi vill jag inte köpa något som är "till oss", utan något som är till honom, kläder känns tråkigt. I julas fick han en ölmaskin, han blev SÅ glad =).

Tacksam för tips!

• Svar på tråden Vad köper ni till er pojkvänner/män i födelsedagspresent?
  • passionsblomman

Min sambo blir gald för böcker och kläder.Just nu hade jag gärna givit honom en ny bil men det är ju lite dyrt, fast kanske en ny bilstereo istället för den de stal i höstas...

• mindag2009

Upplevelser brukar vi ge varandra! Vi har det vi behöver men upplevelser kan man aldrig få för många av

• 20080719

vi åkte till danmark över dagen förra året. upplevelser är uppskatttat som ovan talare skrev

• Lyckan me dig

Samma här, som "mindag2009"...
    Jag brukar ge min blivande någon resa eller upplevelse, som vi så klart gör tillsammans.
    Senaste 2 åren vart det: Metallicakonsert med boende, Takida-konsert med boende..
    I år blir det lite annorlunda: Han ska få åka SVÄVARE,,,kommer att bli coolt att överraska honom. Jag ska sätta på honom ögonbindel och åka dit med familjen...

• jtingstrom

Vet inte vad du har för budget för detta, men om han gillar någon god Whiesky, eller Upplevelse som andra föreslagit, med lite mindre budget än resor kan kanske vara någon provning, vin, Öl, whisky, chocklad mm..

• gatita

När jag köper parfym till mig så brukar jag få prover på herrdofter som min man får, och då får jag veta sen vilka dofter han gillar...så jag ger den i present och då vet jag att han kommar att gilla doften.

Han har fått rakapparat, som har 60 dagars returrätt fast man har använt den, jätte bra då får han ju prova den.

Bio biljetter...Pren.nån biltidning tex

Lycka till

• Betty Boop augusti2009

Någon teknisk pryl?
    Min sambo fick en stor LCD-tv sist (men då fyllde han 30).
    Whiskey
    Träningskläder
    Klocka
    Fotbollsresa
    Åka bort en helg (Sverige el utomlands), vi åkte till Göteborg för många år sen. Åt gott, liseberg, shopping, ut på kvällen, bubbel på rummet....ja, man behöver inte åka långt för att ha det bra.

• delirious

ja då jag är norrlänning fick min sambo, skoterskor ett år :), skoterdress ett annat...men nu tänkte jag bli lite förnuftig å köpa han en ring faktiskt...Han är inte alls typen som bär smycken, lr jag typen är väl fel å säga..men han har inte mycket smycken på sig i alla fall. Men gav han ett halsband helt apropå bara för ett tag sen och han blev nog riktigt glad...han är inte van å få smycken, så nu är det en ring som gäller nästa...

• didis

Vi brukar inte ge några större grejer till varandra. Sist fick maken ett par joggingskor (jätteromantiskt!! ). De var i ofs rätt dyra.

Upplevelser är jättetrevligt, man skall bara hinna genomföra presenterna också och där har vi ofta problem, tyvärr.

Min bästa present alla kategorier (förutom cykeln jag fick när jag fyllde 30 men den går i en egen kategori) var när maken hade köpt fårskinnstofflor eftersom jag gnällde över våra kalla golv. SÅ skall den optimala gåvan vara - genomtänkt o omtänksam. Det är romantik, det!

• MrsHelloKitty

Åh va gulliga ni är som svarat! =)

Ja man vill juh att det ska vara genomtänkt och inte bara köpa för köpandets skull. Vi kommer vara på semester när han fyller år så jag vill fixa presenten innan vi åker, hmm om jag ska ha med den kanske den inte kan vara för stor heller, ja det ordnar sig =)

Har i alla fall många fler idéer...

• mindag2009

www.liveit.se

Där kan du hitta en massa roliga upplevelser!
    Där har vi förresten våran önskelista till bröllopet

MrsHelloKitty skrev 2009-06-16 10:16:59 följande:
    Åh va gulliga ni är som svarat! =)Ja man vill juh att det ska vara genomtänkt och inte bara köpa för köpandets skull. Vi kommer vara på semester när han fyller år så jag vill fixa presenten innan vi åker, hmm om jag ska ha med den kanske den inte kan vara för stor heller, ja det ordnar sig =)Har i alla fall många fler idéer...
  • Hoffsennanen Tottoplex

jag ska ge min snygging en bas han har lånat en killes nämligen så tänkte han vill säkert ha en egen! och livit.se har så mycket roliga saker ja! vi ska klappa vargar i sepember

Svar på tråden Vad köper ni till er pojkvänner/män i födelsedagspresent?