passionsblomman skrev 2009-06-18 20:07:30 följande:
Det är det här TS som är problemet med din trådstart.För den första halvan av den gör att de allra flesta visst kan vara med i din tråd.Den andra halvan gör att ni aldrig kan bli mer än ett fåtal, för även om folk vill tala om att det finns andra definitioner av ordet lyx så handlar det för dig om att planera whitout limits.Du skulle låtit bli att ge en släng av sleven om papptallrikarna har jag ju sagt, eftersom det är DETsom blir nedvärderande om man lägger ihop del ett med del två i din trådstart.Ha man desusutom följt din framfart i de andra trådarna-där du framför sådan oerhörd förvåning och sågar längs med fotkölarna, så framstår du som en överlägsen klumpeduns, eller tanklös bimbo, vilket som.Det är inte att dugg underligt eller magiskt på något sätt.Du hade kunnat göra entré på bt och i lugn och ro starta en tråd med en genomtänkt rubrik och inte hamnat i den här sitsen.Du skördar bara vad dusnabbsått nu ochdet du kastade ut var välgödslat för det växer snabbt.Visst är avundsjuka en del av den mänskliga naturen, men det är att göra det för lätt för sig att skylla reaktionerna på bt bara på det den här gången.Ida F skrev 2009-06-18 19:51:57 följande:
Jag vet inte om inlägget är riktat till mig eller till TS. Blir förvirrad eftersom du citerar mitt inlägg men riktar dig till TS. I vilket fall... Varför är det ena eller det andra fel. Det är inte så jag menar med mitt inlägg. Det jag menar är bara att när man skickar en inbjudan till ett bröllop tycker jag att man BJUDER på det hela (en inBJUDAN). Alltså man bjuder på middag och fest och själva vigeln - förstås. Personligen skulle jag inte gå på ett bröllop där jag förväntas betala 500-1000:- för min middag. De bröllop jag har varit på har några serverat maten på papptallrikar och det är ju inget fel med det men JAG vill inte ha det på MITT bröllop, jag har inte nedvärderat någon för det. Jag måste ju ändå få tycka och bestämma vad jag vill ha på mitt eget bröllop..eller ska alla andra tycka och tänka om det..? Det är ju jag som står för kulorna... Har varit på 10 olika bröllop i lika många bugetklasser och ALLA har varit underbara. Oavsett papper eller porslin... Och viktigast av allt så har brudparet varit nöjda med sitt bröllop.