• SnartFruLS

Los Cristianos?

Ä det fint att gifta sig där?

• Svar på tråden Los Cristianos?
  • SnartFruLS

är det så oromantiskt som det ser ut på bilderna?

• tomlinn

mnjä, jag kan inte komma på att jag har sett till någon plats i Los Cristianos där jag skulle vilja gifta mig. Men de finare hotellen har säkert någon fin trädgård eller så. Annars kan ni ta färjan över till La Gomera, gifta er och ta bröllopsnatten på Paradoren i San Sebastian - jättefin utsikt från underbar park/trädgård - och sedan åka tillbaks till Los Cristianos, om ni har en särskild anledning till att ni vill/måste vara där.

• lingon82

Ja, alltså jag tycker inte det är en romantisk ort. I så fall röstar jag med för la Gomera eller varför inte norra delen av ön som jag personligen föredrar. Puerto de la cruz är en jättemysig stad.
    Kanske kan man gifta sig vid vulkanen Teide? En idé...

• SnartFruLS

intressant tips ni kommer med, tackar för det.
    ar det länge att åka över med färjan och hur mycket kostar det?

tomlinn skrev 2009-06-16 17:54:41 följande:
    mnjä, jag kan inte komma på att jag har sett till någon plats i Los Cristianos där jag skulle vilja gifta mig. Men de finare hotellen har säkert någon fin trädgård eller så. Annars kan ni ta färjan över till La Gomera, gifta er och ta bröllopsnatten på Paradoren i San Sebastian - jättefin utsikt från underbar park/trädgård - och sedan åka tillbaks till Los Cristianos, om ni har en särskild anledning till att ni vill/måste vara där.
  • SnartFruLS

en häftig idé. :)Tack tack.

lingon82 skrev 2009-06-16 20:17:53 följande:
    Ja, alltså jag tycker inte det är en romantisk ort. I så fall röstar jag med för la Gomera eller varför inte norra delen av ön som jag personligen föredrar. Puerto de la cruz är en jättemysig stad.Kanske kan man gifta sig vid vulkanen Teide? En idé...
Svar på tråden Los Cristianos?