4/7 blir det både möhippa och svensexa för mig och kille,,,,,,
Hehhe nu är mina vänner avslöjade!!
Vi gifter oss den 1/8-09
Mina tärnor (3 st) har sen dag ett pratat om att de ska fixa en möhippa. Sen har de pratat om att de planerat mm så har hela tiden vetat om att det ska ske men inte när var hur.
Min syster råkade i fyllan o villan avslöja lite för vårt kusin barn, som ville veta mer om möhippan och vara med så jag skulle gå ut ur rummet, ville inte höra. Men kunde inte undå att höra hur hon sa att det var 20 års gräns dit vi ska.
Sen råkade en vän som ska va med försäga sig lite pratade om att han skulle åka till en vän i sthlm. Så säger han och så ska jag ju till dig den fjärde (!) rättade honom lite typ men det är ju den första! Tog någon sek innan han kom på vad han sagt försökte då borförklara det med mycket jobb mm. Men så väl känner jag honom att han ljög där hehe.
Sambon har hört av sinna vänner att de ville att han ska va i Söderhamn det datumet med. Sa till honom att jag kunde komma med upp då, men det fick jag då inte göra. Han viste om datum för möhippa så pressade honom lite och det kommer bli då.
Så nu har jag de här två ledtrådarna 4/7 och 20 års gräns.... hmmm (bor i Södertälje är ju rätt nästa stockholm...) undrar vad de ska hitta på!!!!