Presenter till medverkande -billigt!
Hej!
Har ni något förslag på billiga presenter till de som medverkar?
Hej!
Har ni något förslag på billiga presenter till de som medverkar?
Jag vill ockås gärna ha lite tips på vad man kan köpa till Toastmadame, musiker osv som hjälpt oss utan kostnad!
Har hört flera stycken nämna Hope halsbandet från Barncancerfonden som gåva....Det är en bra tanke tycker jag!
Varför inte köpa lite goda delikatesser som t ex smaksatt kaffe, goda chokladpraliner, goda grillblandingar med olika kryddor, goda oljor och vinäger mm.
Eller bjud hem dem på middag!
Bjud på samma vin som på bröllopet (kanske fick ni över?) men annan mat eller ha tårta som efterrätt för att få lite bröllopsanknytning.
Billigt (om man vill eller svindyrt beroende på mat) och trevligt, jag hade själv uppskattat det mer än ett smycke som ändå bara hamnat i byrålådan.
Du kan bjuda hela gänget på en stor och fantastisk lyx-picknick i det gröna!
Jag håller med om något annat än ett smycke kan vara kul. Vi hade ingen tärna eller marskalk men min syster och hennes man var toastmasters och tog även mot gästerna i kyrkan, de hade med andra ord fullt upp hela dagen. Vi gav dem ett hemmagjort presentkort där det står att vi ska till Liseberg allihop där vi står för övernattning, inträde och mat på kvällen.
Min syster blev jätteglad och utbrast att de hade gett en (helt plötsligt) tråkig skål till deras toastmasters.