Jag ser gravid ut!
Hej, jag har ett för mig stort problem.
Det är nämligen så att min mage är väldigt uppsvälld, på morronen är den oftast lite plattare men när jag ätit något är den så pass stor att jag ser gravid ut (och jag är smal i övrigt). Det kan inte vara fett eftersom att jag, om jag knappt äter något i några dagar får en helt platt mage (och de som verkligen har fett där blir ju knappast av med det på några dagar).
Men vad kan det vara för ngt? Jag var hos en läkare för något år sen och kollade om det var laktos men jag har inte ont i magen därför sa läkaren att det inte kunde vara det. Men jag har väldigt mycket gaser i magen och så.
Har testat Minifom-kapslar från Apoteket men tyvärr har de inte funkat för mig. Jag undrar vad det kan vara!
Mår väldigt dåligt över detta, kan inte gå i tajta toppar mm och mina byxor kan jag inte använda när min mage är såhär uppsvälld, går inte och knäppa dom, men när jag som sagt inte ätit något på dagar går det. Så det borde väl vara något jag äter? Men äh.. jag vet inte. :( mår väldigt dåligt över det här! väldigt tacksam för svar!