• 20090725

kantorn vill inte spela våra låtar!

va uppe hos kyrkomusikern nu, för att lämna noter till de två låtar vi vill ha som ingång och utgång!

men han går på semester idag å jobbar sin första dag på vår vigsel, så han hinner inte lära sig några nya, utan vill bara spela sånna han redan kan!!!

han ringde igår å ville att vi skulle komma i dag eftersom han gick på semester!

men då får de ju medela oss det tidigare för då hade ju vi kunnar komma upp tidigare med noter så att han kunde lärt sig dem!

Över reager jag? den ena låten betyder väldigt mycket för oss å vi vill gärna ha med den!

eller skall vi bara godkänna att han spelar det han vill, det va typ det han antydde, att han skulle bestämma!!!

• Svar på tråden kantorn vill inte spela våra låtar!
  • December 2009

Förstår ju att han vill ha semester och inte öva nya melodier.
    Tråkigt dock för er, kan ni inte få en annan kantor som ni får betala lite för han ska komma och spela i den kyrkan eller så?

• 20090725

kan ju förstå om vi hade fått reda på det mycket tidigare, så vi hade haft en chans att lämnqa noterna mycket tidigare!
    men han ringde igår eftermiddag å sa att han jobbar sin sista dag idag så han ville att vi skulle kommma upp å prata om låt val och sådant idag!
    min gubbe jobbar ju, så han kunde inte följa med eftersom musikern skulle gå hem vid 1 tiden idag så fick jag gå dit själv!

åhhh.... blir så stressad över sånt här!

• December 2009

Usch jobbigt.. men fråga om det går att lösa, omhan vet någon annan eller liknande? Håller tummarna!

• 20090725

gubben skulle komma hem nu vid lunch å följa med upp en gång till, så vi hoppas att det löser sig!

• 20090725

det löste sig!

guubben ringde till expeditionen och pratade med den ansvaria där å sa som det va, att det va kort med tid de gav oss att fixa fram noter och sådant, de löste de så att han skulle få sluta tidigt någon annan dag om han lärde sig våra låtar under semestern!

så nu e jag lugn igen!

Svar på tråden kantorn vill inte spela våra låtar!