angest over att sta i centrum !!
Jag ar sa nervos over hela den har sta i centrum grejen. Att pa brollopsdagen kommer alla blickar att va pa mej.
Nagon mer som kanner sa ??
Far nog ta mej ett par jarn innan sa att jag kan slappna av.
Jag ar sa nervos over hela den har sta i centrum grejen. Att pa brollopsdagen kommer alla blickar att va pa mej.
Nagon mer som kanner sa ??
Far nog ta mej ett par jarn innan sa att jag kan slappna av.
Är likadan. Därför anpassade vi hela bröllopet efter hur jag skulle må, inte hur det skulle vara bara för att det är bröllop.
Vi viger oss enskilt med släkten (min familj) och på kvällen har vi en fest (nedtonad bröllopsfest) med närmaste vännerna. Men jag är orolig och stressad för det också:/
Även jag får nog ta mig ngr järn så man kan slappna av :)
Låt bli spriten, ta ett djupt andetag och fokusera på att det är ni TVÅ som är fokus denna dagen. Det är liksom hela poängen med vigseln!
Jag kände också så innan men när det hela drog igång med vigseln så var det bara underbart
Och då har jag ändå lidigt av paniksyndrom ganska länge....men skulle gärna gå igenom bröllopet igen Alla är så glada och lyckliga och det är en sån kick för självförtroendet.... UNDERBART!!
Men det är jobbigt innan för man inte kan föreställa sig känslan att stå där inför alla. Be strong Kram!
jag känner igen mig såå väl! Gick inte på balen för jag inte vågade gå de där metrarna från bilen och in.. Å nu är jag nervös för bröllopet. När jag berättade det för en jobbarkompis så fick jag till svar "Men, vad behöver du eg vara nervös över? De enda du eg behöver vara nervös över är vad Mac ska svara och du vet nog att han kommer säga Ja. Resten är sånt du inte kan råda över"
Sen berättade min frisör att bruden ofta är nervös och stressad inför den stora dagen, men när den väl kommer är hon den som är mest avslappnad. Det lät som mycket bra ord att höra!
Vi får stötta och peppa varandra lite!
Vi har förresten också valt att ha vigseln med de närmsta och sen fest efteråt för lite fler. Fast de närmsta blev 25 stycken det med.. Fast folk man känner rätt bra, föräldrar, syskon med barn och respektive.
Tack alla for gulliga kommentarer. Kanns skont att man ej e den anda som kanner sa.
Jag har inga kloka ord, men jag tänkte skicka en styrkekram.
Tack !!!!
Hej!
Vi gifter oss samma helg! Vi var tvungna att ta söndagen den 30 dock pga krångel med lokal. Jag hatar också att stå i centrum. Ibland funderar jag på vad jag har gett mig in på. Varför går vi inte bara till rådshuset. Men jag vill så klart ha klänning, blommor och all romantik som hör till så det är ju ingen snack om saken vad jag väljer. Något lugnande att dricka måste jag nog ha. För jag kommer nog att skaka sönder annars. Vi kommer att gifta oss borgligt ute för ett kyrkbröllop hade jag aldrig klarat av. Jag hade väl dånat när kyrkklockorna började ringa. Vi blir bara de närmaste, fast det är 30 personer. Lite för mycket iallafall kan tyckas.
Lycka till
ElMac - din frisör hade rätt!! Jag var avslappnad när det blev dags medans min man skakade som ett asplöv
Himla trevligt att höra (läsa) du ;)
Jag känner likadant, nervöst att stå där framme och prata inför alla, hålla tal för sin man på festen osv.
Håller tummarna för dig
Gaaah jisses, vad har jag gett mig in på?
Är nog mest nervös att jag ska bli akut toanödig då man går fram till vigselförrättaren :(
min m2b känner så, därför viger vi oss bara m ett par vittnen och har bjudit in till vanlig födelsedagsfest. Tyvärr har det ju lett till att endel familjemedlemmar ej kommer att delta...