bordplacering!
Håller på med bordplacering men bröllopstorgets är väldigt bökig. Någon annan som har tips av ett annat program man kan använda sig av???
Håller på med bordplacering men bröllopstorgets är väldigt bökig. Någon annan som har tips av ett annat program man kan använda sig av???
någon?
Tyvärr.... Vi körde old school med lappar som vi flyttade runt och när vi var färdiga förde vi över det till ett papper. Sen fyllde jag i även här... =P
Bröllopsguiden har en också. Vet inte om den är mindre bökig men den är snyggare. Funkar jättebra att bara placera ut borden där och sen skriva i namnen för hand.
Jag gjorde min egen i Powerpoint, blev jättenöjd.
Var det svårt?? tog det lång tid??
Tycker bröllopsguidens fungerar bättre för där kan man flytta runt personerna mycket smidigare. Man skriver först ned alla gästerna sen flyttar man bara runt dem tills man är nöjd.
Njae, inte svårt. Mest pilligt och sen beror det på hur petig man är. Jag är mycket petig.
Vad bra, för det är jag med, har testat lite nu på eftermiddagen med lite olika layouter.. och jag tror nog det kan bli riktigt bra! tack för tipset!!
Tack för tipset om Power Point. Det blev jätte bra.
Vad kul! Glad att jag kan tipsa ibland.