Tips på florist i Göteborg
Hej! Är det nån som har tips på nån som gör fina brudbuketter i Göteborgsområdet? Är det möjligt att få en hyfsat fin bukett för 500 kronor?
Hej! Är det nån som har tips på nån som gör fina brudbuketter i Göteborgsområdet? Är det möjligt att få en hyfsat fin bukett för 500 kronor?
Jag vari kontakt med Växtverken/Växtvärken i Kålltorp, som verkar ha bra priser
vi har beställt alla våra blommor hos blomsterbutiken på Axel Dahlströmstorg i Högsbo.
om vi räknar med maxpriset hon gav oss (det är ju beroende på dagspriset på blommorna) så kostar brudbukett, tärnbukett och 2 corsage 1400:- max.
Vi var inne i en annan blomsterbutik och då skulle likadan brudbukett kosta 2000:- (bara buketten). där vi beställde max. 800:-
Jag rekommenderar 'Hemtrevnad i Bagaregården', kanonservice samt mkt prisvärda buketter.
Och jag flikar in med Eklanda blommor, kunnig personal och extremt prisvärda buketter av alla de slag!
Tack för alla bra förslag! Jag ska kolla upp dem!
Jag har också beställt min brudbukett från den floristen(Nya Kamelia Blommor). Vill bara tipsa om att om ni har eller köper Idrottsrabatten för Göteborg för en 100-lapp får ni 20% rabatt.
Finns många bra rabbatter i häftet, bl.a. frisörer, underklädesbutiker, sko- och klädäffårer som kan vara användbara under planerigen.