nån som har bild på sin blombåge?
ja, min fråga är, har letat ihjäl mig efter bilder på en blombåge att ha ovanför vid bordet...men hittar ingen, bara en endaste... nån som har en bild borde väl finnas här
ja, min fråga är, har letat ihjäl mig efter bilder på en blombåge att ha ovanför vid bordet...men hittar ingen, bara en endaste... nån som har en bild borde väl finnas här
har tyvärr ingen bild!
men ett litet tips, se till att den e hög!
på ett bröllop där jag serverade hade de satt bågen på bordet, men den va för låg, så när paret satt sig såg man dem inte eller dem såg något!
ajdå..ja det e ju verkligen viktigt..jobbigt att sitta o huka sig hela tiden
images.google.com/images&rls=com.microsoft:da-dk:IE-SearchBox&rlz=1I7RNWN_en&q=brudb%C3%A5ge&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi här kom det några. hoppas att det kan hjälpa!
nähä... googlade brudbåge på images på google
vi fick leta reda på lita backar som vi fick klä in i vitt tyg å sen börja lyfta den å grejer för att få upp den, men det såg bara konstigt ut, enligt mig, men brudparet ville absolut ha den på bordet! mamma försökte lösa det genom att ställa den på ett bord bakom som inte syntes, men icke...
Har bild på en båge jag klädde tidigare i år.Tyvärr så står den inte i festlokalen. Denna båge är 1,8m bred och drygt 1m hög.